Blødning

Desember2016

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Skal det virkelig gå galt nok en gang? Har ikke hatt smerter eller noe i dag, egentlig vært i kjempe form bortsett fra veldig trøtt og litt sur. Har nå oppdaget blødning, og det er noe jeg virkelig har vært sykt redd for siden jeg fikk den første positive testen 24/1. Kan det gå bra selv om det er en helt fersk rød farge? Vil virkelig ikke miste igjen, for denne har vært så godt planlagt som det egentlig har vært mulig å planlegge. Kjenner at jeg bare vil grave meg ned og hyl gråte for meg selv. Har heldigvis fremdeles symptomer som vonde pupper,men dette var ikke det jeg ville. Er idag 5+2 så vet jo at det er veldig tidlig enda og at muligheten for å miste enda er der, men noe jeg kan gjøre for at det ikke skjer?

Skal det virkelig gå galt nok en gang? Har ikke hatt smerter eller noe i dag, egentlig vært i kjempe form bortsett fra veldig trøtt og litt sur. Har nå oppdaget blødning, og det er noe jeg virkelig har vært sykt redd for siden jeg fikk den første positive testen 24/1. Kan det gå bra selv om det er en helt fersk rød farge? Vil virkelig ikke miste igjen, for denne har vært så godt planlagt som det egentlig har vært mulig å planlegge. Kjenner at jeg bare vil grave meg ned og hyl gråte for meg selv. Har heldigvis fremdeles symptomer som vonde pupper,men dette var ikke det jeg ville. Er idag 5+2 så vet jo at det er veldig tidlig enda og at muligheten for å miste enda er der, men noe jeg kan gjøre for at det ikke skjer?
Det er ingenting du kan gjøre for at det ikke skjer, men det kan også gå bra selv om det er friskt blod

Det kan gå fint. Ikke ta sorgene på forskudd. Bestill en time til legen og be om å få sjekket hcg nivået. Om det stiger ller synker iløpet av noen dager. :Heartred klem

Det kan gå fint. Ikke ta sorgene på forskudd. Bestill en time til legen og be om å få sjekket hcg nivået. Om det stiger ller synker iløpet av noen dager. :Heartred klem

Har heldigvis time til tul nå på onsdag,timen har vært planlagt en god uke så får se da. Skal nok kreve å få tatt hcg onsdag og fredag uansett. Dette var en nedtur.

Hei!
Det kan gå bra, selv om det er friskt blod. Du har kanskje lest denne artikkelen tidligere, eller sett den postet på forumet. Og det er kanskje mest betryggende å lese andre skrive at de har opplevd blødning og født friske barn noen måneder senere likevel - men kanskje kan du likevel finne litt trøst og ro i at det står skrevet, av fagpersonell, at det finnes mange årsaker til blødninger i svangerskapet - og de trenger ikke nødvendigvis bety at noe er galt. Krysser fingrene for at alt er i orden! :)

https://www.babyverden.no/gravid/dette-bor-du-vite-om-blodninger-i-svangerskapet/

Jeg hadde blødning forige helg. Friskt rødt blod, ganske stor mengde. Måtte ha bind, og varte i flere timer. Var SIKKER på at det gikk galt.
Etterpå kom det masse brunt i 2 dager. Etterfulgt av gult i ytterlige 2 dager.
Men jeg hadde alikevel stigning på både blodprøver og hjemmetester. Og har ikke blødd mer siden.
Det garanterer jo ikke at det går bra for min del, men den blødningen var ihvertfall helt uskyldig. Vet ikke hva det var, og vil heller aldri få svar på hva det var.

Så det kan fortsatt gå bra! Statistisk sett vil 1 av 4 oppleve uskyldige blødninger.

bra du skal på UL, da vil du jo trolig få svar. Forhåpentligvis er blødningen helt uskyldig. Men om den ikke er det, så er det desverre ingenting å gjøre med det :Heartred

Jeg hadde blødning forige helg. Friskt rødt blod, ganske stor mengde. Måtte ha bind, og varte i flere timer. Var SIKKER på at det gikk galt.
Etterpå kom det masse brunt i 2 dager. Etterfulgt av gult i ytterlige 2 dager.
Men jeg hadde alikevel stigning på både blodprøver og hjemmetester. Og har ikke blødd mer siden.
Det garanterer jo ikke at det går bra for min del, men den blødningen var ihvertfall helt uskyldig. Vet ikke hva det var, og vil heller aldri få svar på hva det var.

Så det kan fortsatt gå bra! Statistisk sett vil 1 av 4 oppleve uskyldige blødninger.

bra du skal på UL, da vil du jo trolig få svar. Forhåpentligvis er blødningen helt uskyldig. Men om den ikke er det, så er det desverre ingenting å gjøre med det :Heartred

Ja jeg leste om dine blødninger, og kjenner meg igjen i skrekken. Men det var jo veldig bra at de ga seg hos deg. ❤️ Jeg har ikke blødd noe mer ikveld, men ekstra nærvøs når jeg går på do for vet jo ikke hva som kommer. Har aldri vært så gla for å finne 5ekstra tester lurt bort på badet som ikveld, så vil nok ta en imorgen å sammenligne med de fra idag og igår. Ja jeg ser virkelig frem til den tul på onsdag nå, har faktisk krevd at mannen skal bli med meg for vet ikke om jeg helt klarer å få med meg alt uansett hva utfallet måtte bli. Håper virkelig at det var helt uskyldig, og så lenge det ikke er smerter burde det jo "går greit" og at det ikke er en SA.
Blødninger er aldri noe trivelig under graviditet.

Back
Topp