Blødning

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Ser ikke ut som det går veien denne gangen:-(. Begynte på onsd med lyse rosa på papiret og blitt mer og mer blod på papiret når jeg går på do. Var hos legen igår for blodprøver og nye igjen på mandag. Blir en lang helg - tårene har trillet i hele dag for jeg ønsket så sterkt dette siste barnet. Klamret meg til håpet at det skal gå bra og prøver å lese om solskinnshistorier om andre som har hatt blødninger men allikevel fått en frisk baby til termin men med allerede en MA bak meg mellom nr 2 og 3 avde barna jeg har er ikke tankene så høye, spesielt når jeg føler alle gravidsymptomene har forsvunnet også.

En trøst er når eldste sønnen krøp opp i fanget mitt mens tårene trillet og bare koste ❤

Håper på det beste :Heartpink

Ser ikke ut som det går veien denne gangen:-(. Begynte på onsd med lyse rosa på papiret og blitt mer og mer blod på papiret når jeg går på do. Var hos legen igår for blodprøver og nye igjen på mandag. Blir en lang helg - tårene har trillet i hele dag for jeg ønsket så sterkt dette siste barnet. Klamret meg til håpet at det skal gå bra og prøver å lese om solskinnshistorier om andre som har hatt blødninger men allikevel fått en frisk baby til termin men med allerede en MA bak meg mellom nr 2 og 3 avde barna jeg har er ikke tankene så høye, spesielt når jeg føler alle gravidsymptomene har forsvunnet også.

En trøst er når eldste sønnen krøp opp i fanget mitt mens tårene trillet og bare koste ❤

Sender deg en klem å håper på det beste. :Heartbigred

Sender klemmer din vei, krysser fingrene for at det bare er en uforklarlig blødning som avtar <3

Har du smerter, hvor langt på vei er du? Det trenger absolutt ikke bety slutten, jeg blødde masse masse i 2 av mine tidligere svangerskap, og det gikk fint. Sender deg en varm klem. <3

Har du smerter, hvor langt på vei er du? Det trenger absolutt ikke bety slutten, jeg blødde masse masse i 2 av mine tidligere svangerskap, og det gikk fint. Sender deg en varm klem. <3
Tusen takk for oppmuntrende ord og høre andre som har opplevd blødninger hvor det går bra allikevel :-). Har ikke noe smerter nei annet enn bekken og rygg men det har jeg hatt med alle de 3 andre svangerskapene og som sitter igjen etter dem også. Så håper det bare er en uforklarlig blødning.

Tusen takk for oppmuntrende ord og høre andre som har opplevd blødninger hvor det går bra allikevel :). Har ikke noe smerter nei annet enn bekken og rygg men det har jeg hatt med alle de 3 andre svangerskapene og som sitter igjen etter dem også. Så håper det bare er en uforklarlig blødning.
Kan du ikke få en sjekk? Lykke til

Kan du ikke få en sjekk? Lykke til
Legen ville ta blodprøver først da han sa gynekologen ikke prioriterte så tidlige henvisninger uten blodprøver først. Var på tul 6. januar og da så jordmor ett bankene hjerte og mente jeg var ca 6 uker på vei. Skal til lege i morgen for svar på blodprøver så får vi ta det ut i fra det

Legen ville ta blodprøver først da han sa gynekologen ikke prioriterte så tidlige henvisninger uten blodprøver først. Var på tul 6. januar og da så jordmor ett bankene hjerte og mente jeg var ca 6 uker på vei. Skal til lege i morgen for svar på blodprøver så får vi ta det ut i fra det
Håper at alt er fint, uff, er en så sårbar periode! Men det har gått bra før, og det kan gå bra nå også :Heartred

Håper at alt er fint, uff, er en så sårbar periode! Men det har gått bra før, og det kan gå bra nå også :Heartred
Har vært en j**** helg for å si det mildt. Mye tårer, følelser, opp og nedturer. Skal til legen om ett par timer og høre hvordan blodprøvene ser ut men ser ikke lyst på det. Da jeg sto og leverte ungene i bhg kjente jeg at nå skjer det noe. Kom hjem og rakk akkurat do før jeg fikk styrtblødning med masse koagler. Fikk tatt meg en dusj med 2 store koagler til itillegg til småsmerter. Så blir overrasket om legen sier at blodprøvene ser fine ut

Back
Topp