Blødning....

09mamma

Blir kjent med forumet
I natt våkent jeg av en relativ kraftig blødning. Ringte føden, fikk beskjed om å komme hvis jeg var bekymret om ikke skulle spise litt og få kontakt med babyen. Det fikk jeg har ikke blødd no mer etterpå. Men nå skulle jeg jo virkelig ønske at dette ville sette i gang fødsel. Noen som har noe erfaring ?
 
Hvor mye blod er det snakk om? Er det mye ville jeg reist inn på sjekk uansett!

- har selv bare opplevd en god del blodig slim når slimproppen gikk.
 
Som en kraftig mens omtrent! Damen på tlf mente det var helt normalt. Og jeg har hatt en aktiv baby i hele dag. Har som sagt ikke blødd noe mer i dag så regner med at det var slimproppen som gikk. Har time hos jm i morgen tidlig.
 
Som en kraftig mens omtrent! Damen på tlf mente det var helt normalt. Og jeg har hatt en aktiv baby i hele dag. Har som sagt ikke blødd noe mer i dag så regner med at det var slimproppen som gikk. Har time hos jm i morgen tidlig.
Hvordan gikk det hos jm i dag?
 
Jm mente at alt var som det skulle og at det var en kraftig tegnblødning med slimpropp:confused: babyen hadde det fint, festet langt ned i bekkenet og rumpa opp:dance018 så nå går jeg bare å venter på st ting skal ta seg opp
Spennende! Håper det skjer noe snart da :)
 
Jm mente at alt var som det skulle og at det var en kraftig tegnblødning med slimpropp:confused: babyen hadde det fint, festet langt ned i bekkenet og rumpa opp:dance018 så nå går jeg bare å venter på st ting skal ta seg opp
Nå håper jeg at det går med meg som med deg, baby ute om et par dager :) Har hatt en middels blødning i natt, har selvsagt varslet legevakt/jordmor i bygda. De trengte ikke å sjekke meg, er ikke vannavgang og baby beveger seg. Er veldig stiv i korsryggen, men ikke takvist eller på noen måte rie-aktig så det er nok ingenting som er skikkelig i gang ennå. Gjorde JM noe når du var til kontroll tirsdag eller var det bare en «vanlig» samtale/konsultasjon? :)
 
Nå håper jeg at det går med meg som med deg, baby ute om et par dager :) Har hatt en middels blødning i natt, har selvsagt varslet legevakt/jordmor i bygda. De trengte ikke å sjekke meg, er ikke vannavgang og baby beveger seg. Er veldig stiv i korsryggen, men ikke takvist eller på noen måte rie-aktig så det er nok ingenting som er skikkelig i gang ennå. Gjorde JM noe når du var til kontroll tirsdag eller var det bare en «vanlig» samtale/konsultasjon? :)

Oioioioi så spennende! Jeg fikk modningsakupuntur (3 gangen) ble tilbudt sjekk og Evt stripping men orket ikke tanken på enda en natt med tullerier så takket nei. her gikk det altså fra 0 til hundre med engang, ingen spesielle tegn på fødsel før jeg fikk kraftige rier 23.55! Babyen ble født 02.55 og jeg rakk 10 min på sykehuset før hun var ute. :excited001
 
Back
Topp