Blødning...

Krepsen1983

Forelsket i forumet
da var det min tur å få blødning...oppdaget det nettopp, spotter brunt. :( Håper virkelig dette bare er den «normale» varianten...at det stopper igjen. Åhhhh, ikke slik jeg ville at helga skulle starte:(:(:(

Samme her. Spotter brunt i dag jeg og :( 9+4..

Det er en skummel periode hele første trimester. Det gjør det på en måte ikke lettere å forholde seg til å kanskje miste at man vet det er vanlig å miste. Hvert svangerskap så venter jeg på en måte på første TUL etter 12+0 før jeg helt våger stole på at det holder til mål. Er selvfølgelig litt redd for å miste sent også, men den faren klarer jeg stort sett å ignorere. Håper det går bra for dere.

Har ingen smerter eller lignende, så er vel bare å følge med...håper bare det går bra. Men er enig med deg marithe, alt kan skje.

Har ingen smerter eller lignende, så er vel bare å følge med...håper bare det går bra. Men er enig med deg marithe, alt kan skje.
Jeg tenker ikke på smerter som en indikator. Både da jeg hadde MA og da jeg hadde SA var det helt smertefritt.

Lille lever da, fant hjertelyden i dag også :) Så bare ligger mest mulig i ro og håper det går over. Ikke kommet noe mere brun utflod etter den gangen i mårrest så jeg håper inderlig :dummy1:

Har også hatt en blødning i dag. Først litt rødskjær på papiret, deretter litt blodig slim og nå noe brunutflodlignende. Bør jeg kontakte sykehuset eller vente helt til mandag med å ringe lege? Er i uke 10

Har også hatt en blødning i dag. Først litt rødskjær på papiret, deretter litt blodig slim og nå noe brunutflodlignende. Bør jeg kontakte sykehuset eller vente helt til mandag med å ringe lege? Er i uke 10
Jeg tror man bare får beskjed om å vente og se an om det kommer mer/smerter. Har også brun utflod i dag, såvidt :) Hadde i går og. 9+5
Krysser fingre og tær for at det går bra for oss alle :rolleyes:

Blør enda:(:(:( ikke kommet noe koagulert eller slikt, og har ingen smerter. Og her heldigvis ikke så mye. Men forbereder meg på at dette går galt. Vet legevakt vil be meg vente, så så lenge det ikke utvikler seg så venter jeg til mandag.

Krysser fingrene for at det er ufarlig :Heartred

Har hatt brun utflod i en uke nå, men legen mente jeg ikke skulle bekymre meg siden mange opplever det i svangerskapet. Dette skjedde sist gang også, men da var det en MA.

Har hatt brun utflod i en uke nå, men legen mente jeg ikke skulle bekymre meg siden mange opplever det i svangerskapet. Dette skjedde sist gang også, men da var det en MA.
Blødningen har stoppet helt nå...var brunt fredag, så rødt igår før det gikk over til brunt igjen, og imorges var det helt stoppet. Så tenker jeg kontakter legen imorgen, hvis det er noe de kan sjekke. Må vel bli HCG i blodet, for å se om det stiger.
Kjenner at jeg av en eller annen grunn er veldig rolig rundt dette...hvorfor vet jeg ikke:(

Fikk komme inn på ul i dag. Visste seg at spiren her døde uke 6. Har hatt alle symptomene helt til nå. Trist beskjed å få. Men var likevel godt å få komme inn til ul på legevakten å vite enn å gå rundt i uvisshet

Fikk komme inn på ul i dag. Visste seg at spiren her døde uke 6. Har hatt alle symptomene helt til nå. Trist beskjed å få. Men var likevel godt å få komme inn til ul på legevakten å vite enn å gå rundt i uvisshet

Så fælt :( Det må være en tøff beskjed å få.. Stor klem til deg :Heartred

Back
Topp