Krepsen1983
Forelsket i forumet
da var det min tur å få blødning...oppdaget det nettopp, spotter brunt. Håper virkelig dette bare er den «normale» varianten...at det stopper igjen. Åhhhh, ikke slik jeg ville at helga skulle starte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker ikke på smerter som en indikator. Både da jeg hadde MA og da jeg hadde SA var det helt smertefritt.Har ingen smerter eller lignende, så er vel bare å følge med...håper bare det går bra. Men er enig med deg marithe, alt kan skje.
Jeg tror man bare får beskjed om å vente og se an om det kommer mer/smerter. Har også brun utflod i dag, såvidt Hadde i går og. 9+5Har også hatt en blødning i dag. Først litt rødskjær på papiret, deretter litt blodig slim og nå noe brunutflodlignende. Bør jeg kontakte sykehuset eller vente helt til mandag med å ringe lege? Er i uke 10
Blør enda ikke kommet noe koagulert eller slikt, og har ingen smerter. Og her heldigvis ikke så mye. Men forbereder meg på at dette går galt. Vet legevakt vil be meg vente, så så lenge det ikke utvikler seg så venter jeg til mandag.Hvordan går det med deg?
Blør enda ikke kommet noe koagulert eller slikt, og har ingen smerter. Og her heldigvis ikke så mye. Men forbereder meg på at dette går galt. Vet legevakt vil be meg vente, så så lenge det ikke utvikler seg så venter jeg til mandag.
Blødningen har stoppet helt nå...var brunt fredag, så rødt igår før det gikk over til brunt igjen, og imorges var det helt stoppet. Så tenker jeg kontakter legen imorgen, hvis det er noe de kan sjekke. Må vel bli HCG i blodet, for å se om det stiger.Har hatt brun utflod i en uke nå, men legen mente jeg ikke skulle bekymre meg siden mange opplever det i svangerskapet. Dette skjedde sist gang også, men da var det en MA.
Fikk komme inn på ul i dag. Visste seg at spiren her døde uke 6. Har hatt alle symptomene helt til nå. Trist beskjed å få. Men var likevel godt å få komme inn til ul på legevakten å vite enn å gå rundt i uvisshet