Blødning

Bkno8464892

Første møte med forumet
Hei,

Er ca uke 5+3. De siste 3 dagene har jeg opplevd litt blod på papiret ved første toalettbesøk. Ikke noe i trusa, og det har ikke kommet mer utover dagen..
Jeg har fra før jeg fikk positiv test hatt murringer/dragninger i korsryggen. Og ellers symptomer som ømme/større pupper, trøtt, oppblåst.

Er det noen som har opplevd slike blødninger uten at det betydde noe negativt? Er for psykens skyld helst ute etter solskinnshistorie :D

Har vært hos lege å tatt blodprøve i dag, og skal inn til enda en blodprøve på torsdag, noe som gjør at jeg ikke får noe svar om alt er bra eller ei før neste mandag...
Ville dere bestilt priv UL eller beholdt roen og ventet en uke?

Er i samme situasjon, bare jeg blør mer og er lenger på vei. Er ikke stort å gjøre enn å vente på HCG prøver er jeg blitt fortalt. Er vist for tidlig å se noe skikkelig på ul..:(

Jeg aner ikke. Da jeg hadde blødninger sist fikk jeg ul med en gang. Så alt gikk veldig fort for meg egentlig.

Jeg har lest om flere som har blødd både tidlig og lengre ut i svangerskapet, som det har gått fint med. Det er ikke helt uvanlig å blø litt, særlig i starten...men så er det jo også de det ikke går bra med da:sorry: så er kanskje ikke annet å gjøre enn å vente...blødde selv natt til lørdag, så stoppet det, så litt blod igjen idag...så skal kontakte legen jeg og. Er ikke noe moro:(
Har også ømme bryst og kvalme, men må se HCG stige før jeg slår meg til ro...

Å blø litt går bra for veldig mange. Jeg vil våge si det går bra for de fleste. Å blø mye så tidlig går sjeldent bra, men har hørt flere historier om at det også har gått fint. Men mensmengder betyr nesten alltid spontanabort. Nå kan selvfølgelig å blø litt være starten på å blø mye, men om ikke det går fort fra litt til mye ville jeg vært optimist.

Sist svangerskap så begynte jeg å fossblø i uke 6. (Varte i 4dagee) Trodde løpet var kjørt. Var å tok blodprøver, HCG steig masse. Og fikk tidelig ul 4 dager seinere, og der banket hjertet som bare det. Han lilletassen er nå 1 år ☺️❤️ så håper at det er uskyldig!!

Det er veldig normalt å blø litt. Har ikke selv opplevd dette, men det skjedde med min mor når hun ventet meg. Åpenbart gikk jo det fint :D Har ellers hatt et par venninner dette har skjedd med, der har det også har gått fint :)

Velkommen inn hit og gratulerer så mye! :)

Som de andre skriver over her, det er ikke alltid nødvendig å bli kjempe bekymra, og det virker som du klarer å holde hodet kaldt.

Kanskje DENNE artikkelen også kan bidra til å slappe litt av? :)

Masse lykke til videre ♥

Forrige svangerskap hadde jeg blødning. Men en uke etter var jeg på ultralyd og hjertet slo og alt var fint. Dessverre ble det MA seinere for min del, men det hadde ingenting med blødningen å gjøre sa gyn. For det stoppa etter jeg fikk se hjertet slå :)

Tusen takk for alle svar ❤ Det settes stor pris på!

Prøver så godt jeg kan å holde hodet kaldt, men er ikke alltid så lett :dead: Blir småsvett av meg selv til tider, og alle småting jeg plutselig blir bekymret over.. Men sånn er det vel :)

Krysser fingrene og håper på en positiv beskjed på mandag

Ønsker dere andre som er i tilsvarende situasjon, eller har andre bekymringer, masse lykke til ❤

Tusen takk for alle svar ❤ Det settes stor pris på!

Prøver så godt jeg kan å holde hodet kaldt, men er ikke alltid så lett :dead: Blir småsvett av meg selv til tider, og alle småting jeg plutselig blir bekymret over.. Men sånn er det vel :)

Krysser fingrene og håper på en positiv beskjed på mandag

Ønsker dere andre som er i tilsvarende situasjon, eller har andre bekymringer, masse lykke til ❤

Masse Lykke til <3

Sitter i samme båt selv her. 5+3 startet med blødning i dag når jeg våknet og enda ikke over, er ikke noe kraftig men har vart hele dagen.
Snakket med Jordmor på sykehuset og fikk beskjed at så lenge jeg ikke hadde smerter skulle man ikke være bekymret. Men skal inn på UL i morgen .

Kjenner jeg blir begymret men prøver beholde roen .
Vi har prøvd nå i 1,5 år.

Back
Topp