Blødning :/

MaleneK

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Ser ut til at det ble en kort graviditet for meg. Begynte å blø i går, ikke veldig mye, men nok til at det føles som det er over. Skal til gyn i ettermiddag, så vi får se. Kanskje måle hcg-nivå over noen dager, i hvert fall. Har resignert litt nå..
 
Ser ut til at det ble en kort graviditet for meg. Begynte å blø i går, ikke veldig mye, men nok til at det føles som det er over. Skal til gyn i ettermiddag, så vi får se. Kanskje måle hcg-nivå over noen dager, i hvert fall. Har resignert litt nå..

Åh! Håper det bare er en uskyldig blødning!
Lykke til på gyn.timen!
 
Ser ut til at det ble en kort graviditet for meg. Begynte å blø i går, ikke veldig mye, men nok til at det føles som det er over. Skal til gyn i ettermiddag, så vi får se. Kanskje måle hcg-nivå over noen dager, i hvert fall. Har resignert litt nå..

Å, nei. Håper fortsatt på det beste! Lykke til hos gyn i dag:Heartred
 
Så dumt! Krysser fingrene for at det er uskyldig. Det er ikke uvanlig å blø litt den første tiden. Lykke til på ul.
 
Tusen takk, alle sammen :Heartred
Hun så fostersekk, men også noe som sannsynligvis er en blodansamling. Er jo tidlig, så vanskelig å se så mye, så må følge med på hcg de neste dagene, men føler meg ikke det minste gravid lenger, har allerede færre symptomer.
 
Tusen takk, alle sammen :Heartred
Hun så fostersekk, men også noe som sannsynligvis er en blodansamling. Er jo tidlig, så vanskelig å se så mye, så må følge med på hcg de neste dagene, men føler meg ikke det minste gravid lenger, har allerede færre symptomer.


Sender deg en god klem!
 
Klem til deg <3 og lykke til <3
 
Krysser fingrene videre for deg. Håper det fortsetter å vokse. Det er jo håp <3
 
Så kjipt hadde en blødning rundt uke 9 i forrige graviditet, det ble baby likevel! Krysser fingrene for at det bare er et hematom eller no, og at babyen har det bra ❤️
 
Back
Topp