Blødning

KoalaD

Flørter med forumet
Novemberbarna 19
I dag var det piiittelitt blod på papiret da jeg tørka meg, og jeg blir selvfølgelig livredd direkt. Vet jo at det er en ganske stor risiko for spontanabort, men krysser alt jeg har for at det ikke er det som skjer. Har bare vært pittelitt, men jeg føler meg ikke like psycho som jeg har vært den siste uka heller - så jeg føler i grunn at det går feil vei.
Det er jo ikke noe å gjøre noe med i så fall - men det er jo utrolig trist!

Nå har vi bare prøvd i to måneder, så det er jo godt å vite at jeg fremdeles lett blir gravid! Får prøve å være positiv, uansett hvordan det går nå. :)

Uff, det er ingen hyggelig følelse!
Hvor langt er du på vei?
Akkurat rundt da mensen egentlig skulle kommet dukket det opp fikk en liten blødning hos meg, og det er vist helt vanlig.. kan det være det som er hos deg også?

Jeg opplever også at symptomene endrer seg nesten hver dag.. I går merket jeg ingenting, men sov hele dagen mot andre dager hvor jeg har vært kvalm hele dagen eller kjent mye rart «der nede»!

Håper det går bra for deg, og er du usikker så kontakt legen din:Heartpink

Jeg er 4+5 ca, så det er jo drittidlig enda.

Det har ikke vært noe mer etter i morges, og det var bare pittelitt, så jeg roer ned litt enn så lenge. :b
Har ikke noe vondt eller noe, og har dessuten vært like grumpy i dag igjen som tidligere i uka. Haha!

Har hørt det er veldig vanlig med litt spotting og småblødninger helt i starten, så det høres utenom om det er helt innafor, men forstår at det er skremmende! Håper det ikke kommer noe mer blod :Heartred

Skjønner at du blir bekymret :Heartpink
Denne artikkelen gir deg dessverre ingen fasit, men kanskje den kan berolige deg litt. Vi har også en podcastsom handler om blødning i svangerskapet, du du har lyst til å lytte. :)

Takk for svar! Jeg er roligere nå, har ikke vært noe mer, og har heller ikke hatt smerter, så... Krysser fingrene :)

Back
Topp