Blødning

Lexi1987

Betatt av forumet
Himmelbarn
Etter å ha mista i uke 22 for litt over et år siden, og prøvd i et helt år og bli gravide, fikk jeg endelig positiv test i helga :smiley-bounce012 Har gått rundt på en sky etter det. Men så hadde jeg en blødning igår kveld.. Det var ikke mye, og jeg har ikke hatt noe vondt men blir jo så innmari redd :nailbiting: Det stoppa opp igår og har ikke blødd noe siden, håper det ikke kommer noe mer!! Noen andre som har opplevd å hatt en blødning uten at det betyr slutten?
 
Sniker. Jeg hadde blødninger i uke 5 til 8. Det gikk helt fint :) Har termin i morgen. Fikk ul på legekontoret å sett hjertet slå. Har også erfaring med blødning fra uke 18 til 30. Det var mer ekstremt da, styrtblødninger uten grunn. Det gikk også fint ♥️
Men har også mistet, i uke 8, og da blødde jeg mye og hadde sterke menssmerter.

Lykke til ♥️
 
Det er mange i oktober gruppa som har blødd og som det går fint med :Heartred
 
Har fortsatt håpet siden jeg ikke har blødd noe mer og ikke hatt noen smerter :Heartred Men er så ekkelt når man oppdager blod, og går rett i kjelleren med en gang! Takk for svar alle sammen :Heartbigred
 
Har fortsatt håpet siden jeg ikke har blødd noe mer og ikke hatt noen smerter :Heartred Men er så ekkelt når man oppdager blod, og går rett i kjelleren med en gang! Takk for svar alle sammen :Heartbigred

Det skjønner jeg! Hvis jeg ser blod nå så freaker jeg ut, for jeg har bare dårlig erfaring med det. Men hos meg har det bare økt da, og en SA har vært i gang etter 1-2 dager for fullt. Uten tvil og med smerter . Så det lover godt at det har stoppet !':)
 
Tenkte jeg bare skulle oppdatere litt her, var hos legen idag, og han virka som hadde trua, så ble sykmeldt ut neste uke og beskjed om å være/ligge mest mulig i ro. Så tenkte jeg ta en tidlig ultralyd så fort det er mulig å se noe :) Så da håper jeg lille spira klamrer seg fast!!
 
Back
Topp