Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skjønner jeg du ble glad! Håper jeg er like heldig.Så da jeg kom på ul og fikk se at den fremdeles var der med hjertet som slo og alt, var det som å få en ny positiv test! Ble så utrolig lettet og glad! Har blødd småblødninger etter det, men da har jeg prøvd å ikke la meg stresse så mye. Det er fryktelig ubehagelig men som regel ikke farlig
Nei, det spørs. Lurer på om jeg skal prøve å fremskynde den ul jeg har bestilt privat, hvis jeg ikke blir henvist. Orker ikke gå to uker i uvisshet. Har hatt en MA i uke 13 tidligere, og da startet det akkurat som dette.Så kjipt m blødning.
Du roer deg kanskje ikke før du har tatt en ul?
Da hadde ikke jeg klart å gå å vente.. uff.. så tøft. Jeg mistet i uke 6 i april og er livredd for blødningerNei, det spørs. Lurer på om jeg skal prøve å fremskynde den ul jeg har bestilt privat, hvis jeg ikke blir henvist. Orker ikke gå to uker i uvisshet. Har hatt en MA i uke 13 tidligere, og da startet det akkurat som dette.
Samme her, bødning har vært dårlig tegn for meg tidligere. Så trist at du mistet i april. Håper den holder seg fast helt inn denne gangen ❤Da hadde ikke jeg klart å gå å vente.. uff.. så tøft. Jeg mistet i uke 6 i april og er livredd for blødninger
Slutte å blø er jo et godt tegn daTusen takk for støtten dere ❤ Har sluttet å blø nå. Skal prøve å få fremskyndet ul timen, så kommer jeg tilbake med oppdatering etterhvert.
Ja absolutt Har litt mere håp i dag.Slutte å blø er jo et godt tegn da
Skulle være en smiley innimellom derJa absolutt Har litt mere håp i dag.
Tusen takk ❤ Men nå har jeg begynt å blø igjen, mye mer enn i går. Og har ganske lite graviditetssymptomer. Så nå tror jeg løpet er kjørtKrysser fingrene for deg!