Blødning...

MissJuni

Betatt av forumet
Er 9+3, og var akkurat på do og oppdaget at jeg blør. Ikke så mye, men endel slim med blod i. Blir jo superredd Noen andre med blødninger?

Jepp, har hatt stor blødning også, men bankende hjerte på ultralyd. Trenger ikke være farlig, selv om man gjerne skulle vært foruten :)

Det er godt å høre. Men samtidig blir jeg så usikker, for har hatt mindre symptomer de siste dagene, så kjenner jeg har en dårlig følelse

Det skjønner jeg godt. Det er stress med blod uansett om det er kjempevanlig eller ikke. Har du anledning til å få en tidlig ul da? Enten henvisning eller privat?

Bestilte meg faktisk en tidlig ul rett før jeg oppdaget blødningen. Den er fredag om to uker, og så har jeg time hos fastlegen på mandag. Kan jo høre litt med henne da. Men er det vanlig å bli henvist til ul ved blødninger?

Nja, vanlig er det vel kanskje ikke, for de sier nok antagelig at det er helt normalt. Jeg fikk henvisning fordi jeg trodde jeg hadde mistet. Så jeg blødde masse, vi snakker gjennom buksa liksom.. så skulle egentlig bare bekrefte at det var borte, var jo fryktelig lei meg.

Så da jeg kom på ul og fikk se at den fremdeles var der med hjertet som slo og alt, var det som å få en ny positiv test! Ble så utrolig lettet og glad! Har blødd småblødninger etter det, men da har jeg prøvd å ikke la meg stresse så mye. Det er fryktelig ubehagelig men som regel ikke farlig :)

Så da jeg kom på ul og fikk se at den fremdeles var der med hjertet som slo og alt, var det som å få en ny positiv test! Ble så utrolig lettet og glad! Har blødd småblødninger etter det, men da har jeg prøvd å ikke la meg stresse så mye. Det er fryktelig ubehagelig men som regel ikke farlig :)
Da skjønner jeg du ble glad! Håper jeg er like heldig.

Så kjipt m blødning.
Du roer deg kanskje ikke før du har tatt en ul?
Nei, det spørs. Lurer på om jeg skal prøve å fremskynde den ul jeg har bestilt privat, hvis jeg ikke blir henvist. Orker ikke gå to uker i uvisshet. Har hatt en MA i uke 13 tidligere, og da startet det akkurat som dette.

Nei, det spørs. Lurer på om jeg skal prøve å fremskynde den ul jeg har bestilt privat, hvis jeg ikke blir henvist. Orker ikke gå to uker i uvisshet. Har hatt en MA i uke 13 tidligere, og da startet det akkurat som dette.
Da hadde ikke jeg klart å gå å vente.. uff.. så tøft. Jeg mistet i uke 6 i april og er livredd for blødninger

Da hadde ikke jeg klart å gå å vente.. uff.. så tøft. Jeg mistet i uke 6 i april og er livredd for blødninger
Samme her, bødning har vært dårlig tegn for meg tidligere. Så trist at du mistet i april. Håper den holder seg fast helt inn denne gangen ❤

Krysser fingrene❤ og som de over her sier så kan det være helt uskyldig men skjønner godt at man ikke greier å roe seg før man vet, og særlig ikke med en ma tidligere ❤

Jeg har blødd en del friskt blod i uke 5 og 6, men ifølge UL har det gått helt fint. Håper det går i orden for deg!

Blødningen du har hatt før MA tidligere trenger jo ikke være relatert til MA-en, kanskje du bare er sånn som blør i svangerskapet uansett?

Tusen takk for støtten dere ❤ Har sluttet å blø nå. Skal prøve å få fremskyndet ul timen, så kommer jeg tilbake med oppdatering etterhvert.

Back
Topp