Blødning

Chrina89

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Opplevde akkurat litt blod på papiret etter å ha vært på do. Det var veldig lite. Jeg kjenner masse liv og spark og har ikke noe vondt. Er ikke egentlig så veldig bekymret, men det er mannen. Lurer på om det er noen med erfaringer? Bør jeg ringe føden? Alt annet kjennes veldig normalt ut.

Mest sannsynlig kommer det bare av skjøre slimhinner siden det var så lite. Men det skader aldri å ta en tlf til føden :) bedre med en for mye!

Ring om du er bekymret! Har selv fått bittelitt blod på papiret innimellom, men det er fordi jeg er så sår nedentil :p

Etter litt press fra mannen, så ringte jeg. De sa at ettersom det var såpass lite, jeg fortsatt kjenner mye liv og jeg ikke har vondt, så kan jeg se det an. Men hvis jeg skulle få kraftigere blødninger, vondt eller veldig stram og hard mage, så måtte jeg ikke nøle med å ringe tilbake.

Etter litt press fra mannen, så ringte jeg. De sa at ettersom det var såpass lite, jeg fortsatt kjenner mye liv og jeg ikke har vondt, så kan jeg se det an. Men hvis jeg skulle få kraftigere blødninger, vondt eller veldig stram og hard mage, så måtte jeg ikke nøle med å ringe tilbake.

Så bra du ringte[emoji1303] bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite[emoji173]️

Back
Topp