Blødning!

Mammatiljunibaby

Blir kjent med forumet
Desemberlykke 2018
Vært ute å badet i hele dag. Kjent litt smerter nederst i magen som jeg noen ganger pleier. Sto på butikken, kjente jeg begynte å blø. Fortet meg å handle ferdig og kom meg hjem. Gikk på do og da hadde jeg blødd, men det hadde stoppet. Vurderer nå å ringe legevakten eller noe for å sjekke, hva hadde dere gjort?? [emoji22][emoji24] kan man ta blodprøve eller en eller annen prøve for å sjekke at alt er bra? Er 11+5 idag

Huff! Det er så skummelt når sånt skjer[emoji57]
Selv om det nok sikkert ikke er noe alvorlig, ettersom du har sluttet å blø, ville jeg ringt legevakten å snakket med dem. Det er ikke noe morsomt å gå rundt å være redd for at noe er galt. I beste fall kan du få en ultralyd å se om alt er bra[emoji173]️

Var ingen vits å dra på legevakten, hun sa det ikke var noen tester å ta. Og at det ikke var noe å gjøre med hvis det var en SA. Så det beste var å holde seg i ro hjemme [emoji22]

Var ingen vits å dra på legevakten, hun sa det ikke var noen tester å ta. Og at det ikke var noe å gjøre med hvis det var en SA. Så det beste var å holde seg i ro hjemme [emoji22]
Vil bare sende masse gode tanker! Håper det er helt ufarlig

Nei huff :( Håper det bare er en uskyldnig blødning :( Sender gode varme tanker og klemmer til deg <3 Krysser fingrene for at dette går bra! <3

Huff, det er skremmende når sånt skjer. Jeg har også nylig hatt en blødning, 12+4, men alt sto bra til. Krysser fingrene for deg :happy:

Så skummelt [emoji17] vil bare si at jeg opplevde det samme i dag, hadde litt trykk og strekk i magen og da jeg kom opp på legekontoret (hadde kontroll) så måtte jeg bare skyndte meg på do for det rant blod.. de tok ultralyd og baby hadde det fint og de konkluderte med at det mest sannsynlig er livmortappen som er irritert da jeg har hatt tette svangerskap eller morkake som ligger lavt. Jeg fikk beskjed om å følge med om det kom klumper i blodet løpet av dagen og da ta kontakt, men blødningen stoppet og har vært litt spotting bare noen timer nå. Det er alltid skummelt med blødninger, men det er mer normalt enn man tror.. krysser fingrene for at dette er uskyldig og at lille klorer seg godt fast i mamma [emoji173]️

Å nei[emoji22] vet at dette ikke føles godt!! Håper det er helt ufarlig og at den lille har det bra i magen[emoji173]️

Har det kommet noe mere? Ta dagen helt med ro og prøv å spare deg for alle kraftanstrengelser, kanskje livmorhalsen er irritert etter mye aktivitet, har forstått at den kan være ganske lettblødende.
Krysser alt jeg har for at det er uskyldig❤

Først; tusen takk for alle lykkeønskninger. Etter å bli avvist på legevakten 2 ganger med stor blødning og kraftige smerter ringte samboeren min til sin mor (hun er fastlege). Hun ordnet henvisning til gyn på sykehuset med en gang tidligere idag. Fikk ultralyd og fikk konstatert at det kun var noen rester igjen. Fikk 4 stk abortpiller. Jeg ble fulgt ned til mottaket og fikk mange undersøkelser. Ble satt på drypp og fikk smertestillende rett i åra. Ble så trillet opp på observasjon. Etter 6 timer med smertehelvete og blødninger mente gynekologen at alt var ute. Slapp derfor utskrapning foreløpig og kunne dra hjem. Fikk ny time til UL på mandag for å være sikker på at alt er ute.

Jeg har alltid hatt det i tankene at dette kan skje, men hadde gått litt over nå som jeg er 12 uker på vei. Føles som et mareritt [emoji174]

Lykke til videre alle dere andre, jeg misunner dere veldig!

Back
Topp