Blødning?

Ella30

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Da var det min tur til å oppleve en liten blødning, eller det vil si, mørkebrune "strimler" i utfloden (sorry for detaljer)! Er 12 uker idag så det er jo litt ironisk at det skulle komme og skape bekymring akkurat idag...

Brunt betyr vel gammelt blod? Håper det ikke betyr noe negativt... [emoji53]

Brunt betyr gammelt ja.
Burde ikke bety noe så lenge det ikke blir mengder, friskt eller du får smerter.

Det kan komme av det samme som skjedde med meg, men bare i mindre mengde.

På sykehuset sa gynekologen at rundt denne tiden så utvikles morkaken og i forbindelse med at den fester seg forran livmormunnen kan det blø litt.

Det kan også være at det er noe slimhinner som er litt følsomme som bare blør litt.

Hvis du føler deg usikker er det beste å ringe legevakten i kveld eller legen i morgen. [emoji173]

Håper det bare er noe uskyldig

Da var det min tur til å oppleve en liten blødning, eller det vil si, mørkebrune "strimler" i utfloden (sorry for detaljer)! Er 12 uker idag så det er jo litt ironisk at det skulle komme og skape bekymring akkurat idag...

Brunt betyr vel gammelt blod? Håper det ikke betyr noe negativt... [emoji53]

Samme skjedde meg i går, er 9+3 idag... [emoji20] lyyyysebrun utflod i mitt tilfelle. Tenker umiddelbart det verste.
Hva tenker du å gjøre? Jeg har en ultralydtime om 3 uker, det føles VELDIG lenge til...

Samme skjedde meg i går, er 9+3 idag... [emoji20] lyyyysebrun utflod i mitt tilfelle. Tenker umiddelbart det verste.
Hva tenker du å gjøre? Jeg har en ultralydtime om 3 uker, det føles VELDIG lenge til...
Huff ja, man tenker jo det verste... Jeg har legetime om ca en uke og ul om to uker så hvis det ikke kommer mer og jeg ikke får smerter så tenkte jeg å vente til da...

Har begynt å sjekke hjertelyden med doppler en gang i uka så kan jo finne "nå-status" med den, men den sier jo ikke noe om det vil gå bra eller ikke selvfølgelig...

Det kan komme av det samme som skjedde med meg, men bare i mindre mengde.

På sykehuset sa gynekologen at rundt denne tiden så utvikles morkaken og i forbindelse med at den fester seg forran livmormunnen kan det blø litt.

Det kan også være at det er noe slimhinner som er litt følsomme som bare blør litt.

Hvis du føler deg usikker er det beste å ringe legevakten i kveld eller legen i morgen. [emoji173]

Håper det bare er noe uskyldig
Takk for svar [emoji173] Har heldigvis ingen smerter og foreløpig ingenting mer på papiret idag så får avvente litt tenker jeg... [emoji846]

Hadde det i uke 5. Varte en uke ca også gikk det over. Har gått fint her:)

Back
Topp