Blødning

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Noen her med hematom i livmora?

Fikk en styrtblødning og fikk komme på ul! Baby levde og jeg fortsatte å blø resten av den dagen!
Var på ny kontroll 4 dager etter og baby hadde vokst og sprella fint [emoji173]️.. men har et hematom på 2cm i livmora. Ikke blødd siden den dagen, og jeg finner hjertelyden med dopler [emoji173]️.. men har fått noen forhåndsregler og forholde meg til
4866beddcfffcb6aa3777a7831c18d24.heic

Så godt å høre at alt er bra <3 vet hvor skummelt det er med blødninger. For en nydelig liten baby i magen din <3 :D

Så godt å høre at alt er bra <3 vet hvor skummelt det er med blødninger. For en nydelig liten baby i magen din <3 :D

Ja [emoji173]️.. veldig skummelt når det skjer! Det bare fossa ut, og gyn var sikker på at dette gikk gærne veien! Men heldigvis har det gått bra [emoji173]️

Goood jul [emoji16][emoji1392]

Noen her med hematom i livmora?

Fikk en styrtblødning og fikk komme på ul! Baby levde og jeg fortsatte å blø resten av den dagen!
Var på ny kontroll 4 dager etter og baby hadde vokst og sprella fint [emoji173]️.. men har et hematom på 2cm i livmora. Ikke blødd siden den dagen, og jeg finner hjertelyden med dopler [emoji173]️.. men har fått noen forhåndsregler og forholde meg til
4866beddcfffcb6aa3777a7831c18d24.heic

Hei! Jeg har slite med det flere ganger og har blødd av og på fra uke 4-15. Har vært på flere ultralyden, men alt har heldigvis vært bra hver gang! :) Nå er jeg i slutten av uke 19 og vi venter en frisk og fin gutt 17.mai <3

Back
Topp