Blødning!

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Var på do i går kveld og plutselig rant det masse blod ut fra skjeden! Ble veldig bekymret og redd og måtte reise på sykehuset for å undersøke om baby hadde det bra. I tiden fram til jeg fikk høre hjertelyden så visste jeg ikke om det var over for oss. Helt forferdelig [emoji22].

Men heldigvis var det ingenting galt og de kunne ikke se noe årsak. Jeg vet selv at jeg har stresset masse i helgen og i går, gått for mye, gjort for mye. Så innser at jeg må roe ned.

Har noen av dere opplevd blødning?

Åh, det der er jo virkelig skrekken! :nailbiting: Har ikke opplevd de store blødningene hittil annet enn litt tidlig i svangerskapet. (Bank i bordet!)

Godt at alt var bra med den lille! :Heartred

Vil tro man lett kan få blødninger ved stress/høy aktivitet, ettersom alt av slimhinner er veldig blodfylte (tannkjøtt, nese m.m.) Uansett så blir man jo angstfylt av blod, så forstår godt det var en forferdelig opplevelse.

Prøv som best å ta det litt med ro i denne travle førjulstiden og kos deg!

Huff så skummelt - jeg hadde blitt skrekkslagen! Så godt å høre at alt var bra, håper du slipper å oppleve dette igjen!

Hadde blødninger mye i forrige svangerskap, og har hatt to blødninger i dette svangerskapet også. Det har gått bra med babyen hver gang. Sannsynligvis en rift eller såre slimhinner eller noe.

Det hørtes ikke noe ålreit ut. Men heldigvis var alt bra med babyen da. [emoji173] håper det ikke skjer igjen!

Åh, så skummelt! Veldig godt å høre at alt er bra med dere [emoji173]️

Har selv ikke hatt noen blødninger, heldigvis. Er veldig obs på det etter å ha fått beskjed om lavtliggende morkake på OUL, men heldigvis har alt gått bra så langt.

Huff så skremmende!! Godt å høre at alt var bra ! <3

Back
Topp