blødning

mammamiaaa

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
i går kveld begynte jeg å blø litt. var ikke veldig mye og i natt og i dag har jeg såvidt sett anntydning til lyserosa slim. var på ul i stad. etter mine beregninger er jeg 5+4 , han fant et emryo med plommesekk som var på størrelsen med 5+2-5+3 . i følge han kunne man ikke se et hjerte slå før 5+3 og utover , og at det fortsatt er håp. er så grusomt å gå rundt og ikke vite :( håper så inderlig at det lille hjerte begynner å slå [emoji173] noen som har erfaringer med og ikke se hjerte slå , for og så begynne å slå?

i går kveld begynte jeg å blø litt. var ikke veldig mye og i natt og i dag har jeg såvidt sett anntydning til lyserosa slim. var på ul i stad. etter mine beregninger er jeg 5+4 , han fant et emryo med plommesekk som var på størrelsen med 5+2-5+3 . i følge han kunne man ikke se et hjerte slå før 5+3 og utover , og at det fortsatt er håp. er så grusomt å gå rundt og ikke vite :( håper så inderlig at det lille hjerte begynner å slå [emoji173] noen som har erfaringer med å ikke se hjerte slå , for å så begynne å slå?

Kjempebra at fosterets størrelse er i samsvar med din egen termin[emoji120]det er veldig gode nyheter! Husk at mange blør litt under svangerskapet, og mange har slimhinner som blør lett etter samleie. Om du har hatt samleie de siste dagene kan det godt være derfor. Skal du tilbake etter uke 6 for å se etter hjerteslag? Jeg fikk anbefalt å komme på TUL ETTER fullgåtte 6 uker fordi de ville være sikre på at hjertet slår, så valgte å dra når jeg er 8+5 for å være på den sikre siden. 5+4 er nok for tidlig, har en følelse på at du kommer til å høre hjerteslag neste gang[emoji173]

Kjempebra at fosterets størrelse er i samsvar med din egen termin[emoji120]det er veldig gode nyheter! Husk at mange blør litt under svangerskapet, og mange har slimhinner som blør lett etter samleie. Om du har hatt samleie de siste dagene kan det godt være derfor. Skal du tilbake etter uke 6 for å se etter hjerteslag? Jeg fikk anbefalt å komme på TUL ETTER fullgåtte 6 uker fordi de ville være sikre på at hjertet slår, så valgte å dra når jeg er 8+5 for å være på den sikre siden. 5+4 er nok for tidlig, har en følelse på at du kommer til å høre hjerteslag neste gang[emoji173]

jeg har ikke hatt samleie de siste dagene. men gynekologen sa at han så det var noe blod på vei ut fra livmora , men at det ikke trengte å bety sa. jeg har ikke blødd i mine 2 forrige svangerskap så tror det er derfor jeg tenker det værste med en gang :( han anbefalte meg å komme tilbake om 2 uker om jeg ikke begynte å blø veldig mye. syntes det er veeeldig vanskelig å vente så lenge [emoji20] så bra du ikke tolker dette som noe umiddelbart negativt ! det gir jo litt håp at det ihvertfall er noe der [emoji173]

Blod er ikke noe man vil se som gravid så forstår godt bekymringen din. Du kan jo evnt ta en hcg prøve hos legen i morgen og en på mandag så vil du få svar om det er normal stigning, så slipper du å leve i uvisshet i hele 2 uker i alle fall. Å bekymre seg skaper mye stress og det er verken bra for mor eller lille så prøv å ikke Google alle historier om blødning eller lese alle innlegg her inne...det er like mange det går bra med som motsatt så tror det bare øker stresset[emoji254]Sender deg en god klem[emoji173]

Blod er ikke noe man vil se som gravid så forstår godt bekymringen din. Du kan jo evnt ta en hcg prøve hos legen i morgen og en på mandag så vil du få svar om det er normal stigning, så slipper du å leve i uvisshet i hele 2 uker i alle fall. Å bekymre seg skaper mye stress og det er verken bra for mor eller lille så prøv å ikke Google alle historier om blødning eller lese alle innlegg her inne...det er like mange det går bra med som motsatt så tror det bare øker stresset[emoji254]Sender deg en god klem[emoji173]
har fått ny ultralyd til uken , da skal jeg være 6 og en halv uke :) håper på å få sett noe da:) takk for det [emoji173]

Så flott at du har fått ny ul :D

Jeg ble gravid i april i fjor, testet positivt bare 8 dpo. Da dagen for mens kom begynte jeg å blø. Først var det bare den dagen, brukte bare et truseinnlegg men var overbevist om at nå gikk det rett vest. Alt for tidlig for ul.
2 uker senere hadde jeg fått 3+ på testen og samme kveld fikk jeg en ny blødning, den varte fra fredag ettermiddag til blodråper hele lørdagen, men på søndagen var det bare spotting ala brun utflod.
Jeg har skrevet dette ned i Fertilityfriend så jeg skal huske det. Aner ikke hvorfor jeg blødde.
Ultralyd 6+2 viste ei reke med bankende hjerte <3 Han er nå 10 mnd <3

Skal sies at jeg hadde en frisk blødning med min første rundt uke 6. Det var heller ingenting og fødte ei frisk jente i slutten av 2007.
I mine 3 svangerskap innimellom der har jeg aldri blødd. 2 friske babyer og en MA.

Så flott at du har fått ny ul :D

Jeg ble gravid i april i fjor, testet positivt bare 8 dpo. Da dagen for mens kom begynte jeg å blø. Først var det bare den dagen, brukte bare et truseinnlegg men var overbevist om at nå gikk det rett vest. Alt for tidlig for ul.
2 uker senere hadde jeg fått 3+ på testen og samme kveld fikk jeg en ny blødning, den varte fra fredag ettermiddag til blodråper hele lørdagen, men på søndagen var det bare spotting ala brun utflod.
Jeg har skrevet dette ned i Fertilityfriend så jeg skal huske det. Aner ikke hvorfor jeg blødde.
Ultralyd 6+2 viste ei reke med bankende hjerte <3 Han er nå 10 mnd <3

Skal sies at jeg hadde en frisk blødning med min første rundt uke 6. Det var heller ingenting og fødte ei frisk jente i slutten av 2007.
I mine 3 svangerskap innimellom der har jeg aldri blødd. 2 friske babyer og en MA.
så bra at det gikk bra for deg [emoji3] blir jo nervøs ved en blødning men har heldighvis ikke blødd noe mer :) takk for at du deler, veldig betryggende å høre solskinnhistorier av andre som har blødd i svangerskapet [emoji4] håper jeg også får se et bankende hjerte [emoji173]

Sniker fra juni-klubben. Jeg blødde litt i uke 6 og 7, men er fortsatt gravid i uke 11, så det kan gå helt fint.

var på ultralyd i dag og fikk se et bankende hjerte [emoji173] 6+3 i dag [emoji3]

Så fantastisk <3 Nå ble jeg også glad her :D Og utrolig greit å vite at man kan blø litt men at alt kan få helt supert selv om <3

Så godt å høre ❤️

Jeg blødde også litt i forrige uke og gikk bekrefter at alt var i orden. Så greit å vite at det ofte går veldig bra :)

Jeg blødde ikke, men spottet pittepitte litt dagen jeg skulle hatt mens. Fikk høre det var vanlig fordi rester av slimhinner skilles ut da ved mens? Kanskje noe slikt med deg og? Så utrolig bra det har gått bra!

i går kveld begynte jeg å blø litt. var ikke veldig mye og i natt og i dag har jeg såvidt sett anntydning til lyserosa slim. var på ul i stad. etter mine beregninger er jeg 5+4 , han fant et emryo med plommesekk som var på størrelsen med 5+2-5+3 . i følge han kunne man ikke se et hjerte slå før 5+3 og utover , og at det fortsatt er håp. er så grusomt å gå rundt og ikke vite :( håper så inderlig at det lille hjerte begynner å slå [emoji173] noen som har erfaringer med og ikke se hjerte slå , for og så begynne å slå?
Sniker... det samme skjedde meg og gyn konstanterte MA. Skulle tilbake noen dager senere og embryo var intakt med hjerteslag. :-) Føles ut som det var i går, men ved siden av meg ligger gutten min på 4 uker. :)

Krysser fingre og tær for deg[emoji173]️ jeg har både hatt blødning som betydde ma og en blødning som ikke betydde noe[emoji4]

I dette svangerskapet blødde jeg ganske kraftig i tre dager (rundt den tiden jeg ventet menstruasjon). Forskjellen på den negative blødningen jeg hadde da jeg hadde ma og denne blødningen, var at ved den ufarlige blødningen hadde jeg ingen smerter eller store klumper.

Så din blødning høres veldig uskyldig ut[emoji173]️

Back
Topp