Blødning

Lykkemamma02

Betatt av forumet
Marshmallows 2022
Jeg er så redd.. Vi var på vei hjem fra legevakten med sønnen min, og stoppet på en bensinstasjon for å gå på do. Da jeg tørket meg var det ei lita stripe med rød/brunt/oransje blod på papiret. Fikk panikk, kastet papiret i do og tørket meg på nytt. Etter det var det ikke tegn til blod. Gråt hele veien hjem, og sitter nå med en stor klump i magen... Er så redd for at dette er begynnelsen på en spontanabort :’( Er her noen som har hatt blødninger i tidligere svangerskap der det har gått bra? :( Forrige svangerskap var det ikke tegn til blod før etter fødsel.. faen heller... er 7+1 i dag

Er flere her inne som har blødd i tidligere svangerskap og i nåværende svangerskap som har sett hjerte slå godt på tidlig UL etterpå. Jeg har selv blødd i flere dager fra. 12+1 og han er 13 år nå :D
Husk vi har kjøre slimhinner der nede nå som kan begynne og blø uten videre eller etter sex. Blod betyr ikke alltid at noe er galt ;)

Blødde i hele uken 4+1 til 5+1. Ganske mye. Er nå 7+6 og alt er i skjønneste orden :)

Jeg er så redd.. Vi var på vei hjem fra legevakten med sønnen min, og stoppet på en bensinstasjon for å gå på do. Da jeg tørket meg var det ei lita stripe med rød/brunt/oransje blod på papiret. Fikk panikk, kastet papiret i do og tørket meg på nytt. Etter det var det ikke tegn til blod. Gråt hele veien hjem, og sitter nå med en stor klump i magen... Er så redd for at dette er begynnelsen på en spontanabort :’( Er her noen som har hatt blødninger i tidligere svangerskap der det har gått bra? :( Forrige svangerskap var det ikke tegn til blod før etter fødsel.. faen heller... er 7+1 i dag

Kjære deg, kjenner så veldig til panikken din! Jeg begynte å spotte 5+4 og frem til 8+1 med unntak av noen dager hvor det ikke var noe. Her står alt bra til! Er 8+5 i dag :-)

Som du vet er det ikke mye man får gjort fra eller til, men blødninger er normalt i et svangerskap! Så lenge ikke blødningen tar seg skikkelig opp med mye rennende blod og smerter er mest sannsynlig alt i skjønneste orden <3

Tusen takk, dere er så gode :Heartred Er livredd, er helt forferdelig. Hadde ganske røff sex på onsdag, og da jeg var på do etter det var det så vidt litt rosa på papiret. Men slo meg til ro med at det var grunnen. Kanskje det kan være rester etter det da.. uansett helt forferdelig å blø... Skal bestille time til tidlig ultralyd, så vi forhåpentligvis kan se hjertet som slår..

Jeg har blødd smått hele tiden de siste ukene, ingen smerter eller klumper så bekymrer jeg meg ikke! 1 av 3 blør de første 12 ukene UTEN at det er noe feil :) forstår godt at du stresser, men prøv les litt om det så ser du at det er veldig vanlig :). Jeg gjorde samme sist og han er 2 år nå <3

Jeg har blødd smått hele tiden de siste ukene, ingen smerter eller klumper så bekymrer jeg meg ikke! 1 av 3 blør de første 12 ukene UTEN at det er noe feil :) forstår godt at du stresser, men prøv les litt om det så ser du at det er veldig vanlig :). Jeg gjorde samme sist og han er 2 år nå <3
Takk for beroligende ord :Heartred får prøve å ikke stresse så mye. Min mor blødde gjennom hele svangerskapet med meg, og hadde en spontanabort i uke 14 før hun ble gravid med meg. Det er vel en av grunnene til at jeg er så bekymra. Lille rumpetrollet er så ønsket, så får vondt i magen ved tanken på å miste..

Jeg blødde litt i uke 8 å var redd for at det var sa men når jeg var på ultralyd 4 dager etterpå så var det liv gitt[emoji846] Så om man blør så trenger det ikke å være farlig[emoji4] Er 11+1 i dag[emoji4]

Jeg blødde også i mitt forrige svangerskap, og "embryoet" veier nå 10,5 kg og ligger å sover i armene mine i dette øyeblikket :Heartpink

Back
Topp