Blødning

Ja, plasseringen av morkaken kan påvirke det. Jeg hadde litt forliggende morkake da jeg blødde masse 9+0, og fikk haste-ultralyd. Mulig den fremdeles er årsaken.
Da krysser vi fingrene for det og at dere på onsdag får se en helt frisk, sprellende liten baby:D

Jeg hadde en liten blødning i uke 18-19 så varte i ca 2 dager var veldig lite å fikk samme beskjeden om å ta det med ro og ikke stresse gikk til legen og alt såg fint ut og han sa det kunne skylles stress :) så det gikk over men hvis du er veldig bekymret så ville jeg tatt meg en tur til legen og fått en ultralyd :) lykke til

Da krysser vi fingrene for det og at dere på onsdag får se en helt frisk, sprellende liten baby:D
Hadde oul 26. juli. Fin, frisk baby. Fremdeles noe forliggende morkake, men den har flyttet seg en del. Ny kontroll med ul i november, for sikkerhets skyld. Ingen blødning siste 3 ukene. :)

I forrige svangerskap fikk jeg en liten blødning i uke 21. Da hadde ikke jeg hatt en dråpe blod siden siste mens. Ble veldig redd og gråt. Dro til legevakten og målte blodtrykket som var litt høyt. Sikkert fordi jeg var redd. Men det hadde ikke blødd mer enn et eller to tørk og kjente bevegelse og hørte hjertelyden på legevakten :) det var nok bare et blodkar som hadde sprukket :)

Back
Topp