Blødning.

Firkløveret

Betatt av forumet
Hadde en frisk blødning i morges. Ble helt fortvilet. Har hatt to svangerskap tidligere som startet på denne måten. En som endte i dødfødsel i uke 23, og en som en SA i uke 10. F* heller hvis dette også ender sånn. Har heldigvis roet seg. Nesten ikke noe nå. Gikk raskt over til brunt blod. Ingen smerter og er mer kvalm enn i går.. Håper dette har en sammenheng med celleprøve jeg tok forrige fredag:( Nå er jeg skikkelig lei meg. Og lei!

Å :( håper det var en uskyldig blødning og at spiren fortsatt har det bra inni der. Får du dratt på noe form for sjekk for å slippe bekymre deg så mye? <3

Huff, skjønner så veldig bekymringene :(
Jeg har også hatt litt blødninger. En frisk blødning for 6 dager siden, så gikk over til spotting oh stoppet på søndag. Men i dag brun utflod igjen.
Hadde forresten også først SA, deretter dødfødsel. Håper dette går bra for oss begge[emoji177][emoji173]️[emoji254][emoji177]

Hva med å høre med fastlegen din om råd?
Krysser fingrene for at det går bra :)

Huff, skjønner så veldig bekymringene :(
Jeg har også hatt litt blødninger. En frisk blødning for 6 dager siden, så gikk over til spotting oh stoppet på søndag. Men i dag brun utflod igjen.
Hadde forresten også først SA, deretter dødfødsel. Håper dette går bra for oss begge[emoji177][emoji173]️[emoji254][emoji177]

Vi får krysse fingrene for alle som opplever dette. Det er skikkelig leit. Vi får håpe det er en uskyldig blødning for begges del. Har hørt det er vanlig, bare ikke opplevd det selv. UL om en uke. Får bare vente til da. Hvis dette ikke er meningen, så rydder kroppen opp selv. Orker ikke å dra til legen ennå.

Jeg oppdaget noe brunt i underdelen igår etter jobb (lang stressende dag). Og litt misfarge på papiret etter dobesøk idag. Prøvde å sette opp en tampong for å se, tok den ut igjen med en gang, og den var lys/mellom brun. Jeg mistet i oktober i fjor og fikk brått den samme følelsen. F*** hvis dette skjer igjen, da orker jeg ikke mer! :(

Vi får krysse fingrene for alle som opplever dette. Det er skikkelig leit. Vi får håpe det er en uskyldig blødning for begges del. Har hørt det er vanlig, bare ikke opplevd det selv. UL om en uke. Får bare vente til da. Hvis dette ikke er meningen, så rydder kroppen opp selv. Orker ikke å dra til legen ennå.

Ja, det kan jo absolutt gå bra, og jeg har erfaring med masse blødninger fra sist. Det gikk jo galt, men ikke pga blødningene. Er likevel dårlig flashback. Tar også bare og venter til legetime på mandag, som jeg har bestilt fra før. Også har jeg ul på tirsdag. Nervepirrende greier dette her [emoji51][emoji173]️

Jeg oppdaget noe brunt i underdelen igår etter jobb (lang stressende dag). Og litt misfarge på papiret etter dobesøk idag. Prøvde å sette opp en tampong for å se, tok den ut igjen med en gang, og den var lys/mellom brun. Jeg mistet i oktober i fjor og fikk brått den samme følelsen. F*** hvis dette skjer igjen, da orker jeg ikke mer! :(

Dette er ikke noe gøy. Vi får tenke positivt! Forhåpentligvis går det bra med alle sammen. [emoji173]

Oppdatering herfra. Er så kvalm at jeg er sikker på at jeg fremdeles er gravid. På torsdag skal jeg ha UL, så etter det vet jeg med sikkerhet:)

Oppdatering herfra. Er så kvalm at jeg er sikker på at jeg fremdeles er gravid. På torsdag skal jeg ha UL, så etter det vet jeg med sikkerhet:)

Jeg har hatt en liten blødning også, og er nå blitt så kvalm at jeg ikke bekymrer meg mer [emoji85] Men likevel blir det veldig godt med å se et bankende hjerte på ultralyd [emoji7]

Så bra! Har blødningene stanset?
Her er det fortsatt litt brun spotting fra og til. Det er til å bli gæren av. Men skal til ul på tirsdag.

Back
Topp