Blødning

trebarnmamma

Forelsket i forumet
Normalt med en del blødning i begynnelsen av svangerskapet? Satt på do i sta og det rant og rant :( Ganske ferskt, ikke noe klumper.

Normalt med en del blødning i begynnelsen av svangerskapet? Satt på do i sta og det rant og rant :( Ganske ferskt, ikke noe klumper.

Har hørt om kvinner som har opplevd å blø ganske mye og at det gikk bra. Men hvis det renner ville jeg nok kanskje tenkt at det kunne være en sa:(

Så lenge det slutter igjen ganske raskt. Er det nok normalt. Men ville kanskje ha sjekket med legen?
Hvordan går det nå da?

Mindre blødning nå. Har ikke noe smerter eller noe, bare litt stikking.. Så håper jo det gir seg [emoji4]

Håper det bare var en uskyldig blødning og at det gir seg helt snart:Heartpink

Ja håper det selv [emoji4] Håper jeg får tidlig UL for å sjekke at alt står bra til [emoji4]
Hør med fastlegen så får du sikkert en henvisning :-) Hvis ikke er jo privat alltids en mulighet, men da koster det litt:joyful:

Hør med fastlegen så får du sikkert en henvisning :-) Hvis ikke er jo privat alltids en mulighet, men da koster det litt:joyful:
Ja får håpe fastlegen henviser [emoji4] Gått bra før men har byttet lege så vet ikke hvordan hun nye er [emoji4] Ganske dyrt privat ja, men verdt det hvis jeg ikke har noen annen mulighet [emoji4]

Back
Topp