Blødning..

Marihøne9

Glad i forumet
Har spottet i 2 dager, veeeldig lite! I dag fikk jeg frisk blod på papiret.. var hos legen å tok blodprøve, så skal jeg på sykehuset å ta ny i morgen! Er så nervøs!!! Har mistet 2 ganger før, og da startet det på samme måte[emoji30]

Kan hcg stige om det ikke er noe der? Skal på ul om 16 dager!

Nei! Så kjedelig[emoji20] det trenger ikke bety at du mister, men skjønner du tenker det ettersom du har opplevd det før. Hcg kan fortsette å stige ja, men ettersom du blør så vil jeg tro at kroppen ordner opp selv dersom dette er starten på en sa. Da vil nok hcg synke. Det er i de tilfeller der fosteret dør men kroppen ikke ordner opp i form av blødning at hcg fortsetter å stige.

Krysser fingrene for deg.

Er jo normalt å blø i noen svangerskap.
Håper alt er bra med frøet [emoji173] Hvor langt inn i svangerskapet var det du hadde sa sist? Trenger ikke og svare om du ikke ønsker det [emoji6]
Jeg trodde ikke hcgen kunne stige så veldig mye mer etter en sa. Men jeg er ikke sikker [emoji29]

Er jo normalt å blø i noen svangerskap.
Håper alt er bra med frøet [emoji173] Hvor langt inn i svangerskapet var det du hadde sa sist? Trenger ikke og svare om du ikke ønsker det [emoji6]
Jeg trodde ikke hcgen kunne stige så veldig mye mer etter en sa. Men jeg er ikke sikker [emoji29]

Jeg var i uke 8 og 9! Den ene gangen hadde de stoppet opp i uke 5[emoji20] så redd noe sånt har skjedd igjen!

Jeg var i uke 8 og 9! Den ene gangen hadde de stoppet opp i uke 5[emoji20] så redd noe sånt har skjedd igjen!
Håper virkelig alt går bra denne gangen [emoji173] Ikke noe kjekt når det er slik [emoji53] Håper du vil oppdatere oss når du har vært på sykehuset?

Har spottet i 2 dager, veeeldig lite! I dag fikk jeg frisk blod på papiret.. var hos legen å tok blodprøve, så skal jeg på sykehuset å ta ny i morgen! Er så nervøs!!! Har mistet 2 ganger før, og da startet det på samme måte[emoji30]

Kan hcg stige om det ikke er noe der? Skal på ul om 16 dager!

Håper alt er fint[emoji173] Jeg har også begynt å blø, så føler veldig med deg! Det er helt grusomt[emoji22] Ber og håper at alt er fint med begge spirene våre[emoji173][emoji1374][emoji173]

Huff! Håper det er uskyldig.. jeg spottet et par dager i mitt forrige svangerskap.. husker jeg var rundt 6-7 uker på vei.. dro til gyn og så et blinkende hjerte ;) men skjønner at man blir nervøs :( lykke til :Heartred

Huff[emoji173][emoji173] håper det er helt uskyldig og at lille spire har det bra[emoji173][emoji173]
Hcg nivået kan stige selv om det har gått galt, men nivået stiger da vanligvis ikke like fort som det skal[emoji177]

Back
Topp