Blødning?

Prøverøret

Glad i forumet
Nå er jeg litt engstelig her. Jeg er 10 + 2 i dag og har hatt brun utflod i hele dag. Ikke mye, men det har økt på litt... Har vært noe tørr nedentil de siste dagene og kjennes litt sårt... Kanskje pga samleie..? Noen som har opplevd det? :(

Gravide er veldig utsatte for soppinfeksjon, å da kan du bli veldig tørr :-) hadde det med nr 1, å smurte meg flere ganger om dagen nedentil med canesten, samt vasket meg godt hver gang jeg tisset :-) husk å ikke bruke for varmt vann, eller såpe :-)
Jeg hadde brunlig utflod når jeg hadde infeksjonen :-)

Gravide er veldig utsatte for soppinfeksjon, å da kan du bli veldig tørr :-) hadde det med nr 1, å smurte meg flere ganger om dagen nedentil med canesten, samt vasket meg godt hver gang jeg tisset :-) husk å ikke bruke for varmt vann, eller såpe :-)
Jeg hadde brunlig utflod når jeg hadde infeksjonen :-)
Det er veldig betryggende å høre[emoji5] har kløe og svie og det hele der nede, så det har slått meg at det nok er eneste grunn, men veldig godt å høre andre komme med sine erfaringer[emoji28]

For meg var det litt annerledes, men jeg blødde omtrent hver uke sist jeg var gravid, og det gikk helt fint :) trenger ikke bety at noe er galt :)

Back
Topp