Blødning..

SnuppaogLillebror

Forumet er livet
Hvor mange har bødd hittil, som det har gått bra med?

Er 4+1 ca, og har nå i ettermiddag hatt litt blod på papiret.. kommer sammen med utflod/slim.. trenger jeg bekymre meg?

Leste i papirene på første at jeg blødde litt i uke 4 med henne, men jeg husker ikke hvor mye..

Hilsen hun som har slappet av siden hun kom hjem fra jobb:)
 
Hei jeg var 4+1 igår. Hadde da brun utflod. Vil ikke tenke på det. Men kjøpte digital clearblue test på nettet igår som jeg vil ta for å bekrefte at hcg stiger de neste ukene.. Så litt tenker jeg jo på det :p Men føler det er så lite vi kan gjøre fra eller til så tidlig? Så vi må være positive. ❤️
Jeg også blødde litt med 2.mann men da etter samleie. Igår kom det brunt/rødt helt uprovosert.

Krysser fingrene for at det er uskyldig for deg ❤️
 
Satser på at det er uskyldig for oss begge:) er vell ikke så mye vi kan gjøre nei.. liker å tro at det er der siden jeg skulle hatt mensen denne uka:)
 
Med nr 1 og nr 2 blødde jeg flere ganger i første trimester, de er sunne og fine unger på snart 6 og 4 år nå :Heartblue:Heartpink

Den ene jeg mistet tidlig var det ingen tvil om, brun spotting på morgenen og på kvelden begynte blodet å renne. Virkelig renne. Var ingenting å lure på...
 
Så om det går galt så merker man det på mengden med blod?

Var ikke kommet mere, så nå har jeg valgt å ta kveld sånn at jeg får slappet av:)
 
Det kan gå galt uten en dråpe blod også, så vanskelig å faktisk vite hvis man ikke er på ul og kan se det... Men i de fleste tilfellene vokser jo spirene opp! Uavhengig av blødning...
 
Back
Topp