Blødning!

Balder13

Flørter med forumet
Var nettopp på do og når jeg tørket meg var det litt fersk blod på papiret. Kun noen dråper og har ikke lagt merke til at det har kommet noe slim. Er 36 uker i dag.

Noen andre som har opplevd det?
 
Var nettopp på do og når jeg tørket meg var det litt fersk blod på papiret. Kun noen dråper og har ikke lagt merke til at det har kommet noe slim. Er 36 uker i dag.

Noen andre som har opplevd det?
Var det "mye"? Eller kan det ha vært fra et lite sår ellernoe? Kanskje du har hatt sex? :) eller kom det helt utav det blå? :)
 
Jeg opplevde det da jeg var 32 uker på vei. Følte det var ganske mye blod, men det kom liksom bare i én pulje. Ringte allikevel til fødeavdelingen, siden det sto at man skulle gjøre det ved blødning sent i svangerskapet. Jeg tenkte det sannsynligvis var sprukket noen blodkar, og hun i telefonen mente også det var mest sannsynlig. Det var visst veldig vanlig. Med mindre det vedvarte, rant nedover lårene/fylte et bind i løpet av en times tid, så var det visst ikke noe å bekymre seg over. MEN, du som er 36 uker på vei nå kan jo selvsagt ha hatt en tegningsblødning nå. Tror ikke det er nødt til å komme sammen med slim.
 
Var bare pittelitt, og har ikke kommet mer, så tror nok det bare var sprengt blodkar
 
Hadde blødning i uke 27. Det blødde i en time så fikk sjekk på poliklinikken. Ny blødning i uke 32 og ble hentet i ambulanse og lagt inn til observasjon 1 døgn.

Men dette er annerledes da jeg har forliggende morkake så blødninger er forventet.
 
Back
Topp