Blødning

Jeg har blødd i over en uke uten at noe er galt med embryo :-)

Jeg har også hatt brun utflod de siste dagene. Ikke vært i kontakt med lege. Tenker at enten så går det eller så går det ikke. Lite jeg kan gjøre fra eller til. Symptomene er her fremdeles (trøtt + kvalm), så føler litt trygghet i det.

Å, håper dette går bra! Oppdaget MA pga en bitteliten blødning i uke 12. Er så nervøs. Blødde ingen ting med sønnen min. Får bare håpe det går veien. Har ikke vert blod enda, bare brun utflod.

Brun utflod x 2 på papiret her og. For noen fager siden. Hadde det i forrige svangerskap og, og alt gikk fint. Så ikke veldig stresset. Får ikke gjort noe med det om det skulle gå gæli.

Hvordan går det meg dere? Ingen ting I går, men i dag skimter jeg litt lyse rosa veske på papiret. Jeg kontakter lege i dag å får målt HCG stigning.

Målte HCG i går og skal gjøre det på torsdag. Men nå blør jeg, mindre enn mens, men ganske mye. Jeg har nokk en SA og kommer til å måle HCG på torsdag også bare for å få bekreftet at HCG synker. Gråter litt!

Målte HCG i går og skal gjøre det på torsdag. Men nå blør jeg, mindre enn mens, men ganske mye. Jeg har nokk en SA og kommer til å måle HCG på torsdag også bare for å få bekreftet at HCG synker. Gråter litt!
Nei og nei :( får håpe det er noe uskyldig! <3

Krysser fingrene for deg og lille spire!! Håper det er en uskyldig blødning!!

Tusen takk :) føler i grunnen alt håp er ute desverre. Kan ikke være normalt å blø så mye. Det er så trist. Først MA i uke 12 i mars å så dette. Har prøvd å bli gravid siden september i fjor, å føler meg skikkelig misslykket!

Tusen takk :) føler i grunnen alt håp er ute desverre. Kan ikke være normalt å blø så mye. Det er så trist. Først MA i uke 12 i mars å så dette. Har prøvd å bli gravid siden september i fjor, å føler meg skikkelig misslykket!
Kjempetrist :-( slik starta dessverre min SA i oktober. Rødbrunt blod i 4 dager og på 5. dagen aborterte jeg. Krysser fingrene for deg ❤

Back
Topp