Lillemor88
Betatt av forumet
Å nei! Brunt utflod??? Fortsatt håp? Nå ble jeg gal trist! Endelig gravid etter MA i mars i uke 12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei og nei får håpe det er noe uskyldig! <3Målte HCG i går og skal gjøre det på torsdag. Men nå blør jeg, mindre enn mens, men ganske mye. Jeg har nokk en SA og kommer til å måle HCG på torsdag også bare for å få bekreftet at HCG synker. Gråter litt!
Krysser fingrene for deg og lille spire!! Håper det er en uskyldig blødning!!Målte HCG i går og skal gjøre det på torsdag. Men nå blør jeg, mindre enn mens, men ganske mye. Jeg har nokk en SA og kommer til å måle HCG på torsdag også bare for å få bekreftet at HCG synker. Gråter litt!
Kjempetrist :-( slik starta dessverre min SA i oktober. Rødbrunt blod i 4 dager og på 5. dagen aborterte jeg. Krysser fingrene for deg ❤Tusen takk føler i grunnen alt håp er ute desverre. Kan ikke være normalt å blø så mye. Det er så trist. Først MA i uke 12 i mars å så dette. Har prøvd å bli gravid siden september i fjor, å føler meg skikkelig misslykket!