Blødning

Hoe86

Forelsket i forumet
Æsj, opplevde en blødning etter samleie igår kveld. Aldri blødd etter samleie tidligere..

Ringte sykehuset idag som mente det var en helt uskyldig blødning, og så lenge den ikke vedvarte eller jeg fikk magesmerter var det ikke noe farlig.

Flere som har opplevd blødning etter samleie? Tørr dere å ha samleie igjen etterpå? Samboer er vettskremt og sier det ikke blir mer sex før etter fødselen nå..

Er forsåvidt i uke 22
 
Sikkert skjøre slimhinner som gjør at du blør. Har aldri opplevd det selv men vet det er vanlig
 
Sier som novemberskatten; skjøre slimhinner, det er vanlig. Du får si til mannen det er greit, han må være ikke være så røff :p
Men fra spøk til alvor, om du ikke har smerter i magen, og det er "overflateblod" om du skjønner, som fra at kutt ,skrubbsår eller lignende, så skal det være greit, særskilt siden det kom i forbindelse med sex (det er jo ikke akkurat friksjonsfritt ;-) )
 
Hatt en del blødninger ja, både etter sex og helt av seg selv. Veldig skummelt,men har gått veldig fint her. Om ikke mannen har fått helt sjokk blir det bare å prøve seg frem :)
 
Sniker fra oktober..:) Jeg hadde en blødning etter samleie for en uke siden (uke 23). Ingen smerter, men jeg syntes det var litt mye blod (måtte gå med truseinnlegg i halvannet døgn). Skulle til jordmor for første gang noen dager etter, så følte det var ok så lenge jeg kjente spark titt og ofte:) Alt virket fint hos jordmor, og vi har dristet oss til sengehygge hele to ggr etter dette på mindre enn en uke - og det gikk strålende, uten noen blødninger ;)
 
Har hatt blødning etter samleie tidlig i svangerskapet. Alt gikk fint :) har hatt sex etter det og har ikke blødd noe mer. :)
 
Takk for svar alle sammen :) Lille har vært helt turbo i magen di siste dagene, så virker som hun har det veldig fint der inne ❤ Kjenner hardere spark for hver dag som går :)
 
Back
Topp