Blødning

FruMN

Betatt av forumet
jeg har en blødning i dag. Det er lite (må bruke truseinnlegg). Hva gjør jeg? Jeg har ingen smerter. skal jeg ringe noen eller må jeg bare vente å se om det går over? Jeg har blodtype rhesus negativ og vet jeg må ha en sprøyte om det er en abbort. Noen som har opplevd det før? Syntes det er litt skummelt...

Så lenge det bare er litt blod så går det stort sett bra. Det kan også være begynnelsen på en sa. Man får som regel beskjed om å vente å se. Men det er ikke lett! Jeg hadde bedt om HCG måling eller ultralyd.
Jeg har stadig små blødninger og jeg er fortsatt gravid. Håper det holder hele veien.
:)

Så lenge det bare er litt blod så går det stort sett bra. Det kan også være begynnelsen på en sa. Man får som regel beskjed om å vente å se. Men det er ikke lett! Jeg hadde bedt om HCG måling eller ultralyd.
Jeg har stadig små blødninger og jeg er fortsatt gravid. Håper det holder hele veien.
:)
Takk! Det håper virkelig jeg også :( jeg blødde litt under 1. Svangerskap også, men kan ikke huske det var så "mye" som nå. Jeg har fått henvisning til tidlig UL av andre grunner, så jeg får nok snart time håper jeg.

Jeg er også rhesus negativ. Hvor mange uker er du? Jeg har hatt to SAer der den ene var rundt uke 10 den andre var rundt uke 6 men trengte ikke sprøyte sa dem..

Jeg er også rhesus negativ. Hvor mange uker er du? Jeg har hatt to SAer der den ene var rundt uke 10 den andre var rundt uke 6 men trengte ikke sprøyte sa dem..
Legen satt meg til 11 uker, men jeg tipper jeg er rundt 7 uker på vei...

Jeg har en abort fra før, men det var i 2010... Da fikk jeg sprøyte, var rundt 7 uker på vei. Det kan godt hende att det har endre seg siden da:)

Jeg blør i hvertfall mindre nå enn i stad, så det må jo være ett godt tegn :)

Jeg trodde egentlig man måtte ta den sprøyta så fort som mulig etter en abort, det var i hvertfal sånn sist?

Last edited:
Back
Topp