Blødning

aska83

Forelsket i forumet
Jeg har fått en liten blødning nå. Er ikke mye, men oppdaga frisk rødt blod på papiret etter jeg hadde vært på do. Har lavtliggende morkake så rekner med det er difor. Men det er vel ikke farlig så lenge det bare kommer litt ? Eller ?

Synes også du skal ringe :) Blødninger bør vel sjekkes..

Ringte føden og dei ville ha meg inn til sjekk. Tok ul og alt såg bra ut. Viste ikke helt hvorfor blødningen oppsto men mest trolig pga lavtliggende morkake. Den låg ca 1 cm fra opningen, så blir tatt en vurdering når jeg er litt lenger på vei om jeg kan føde normalt eller om det blir ks. Fikk reise hjem igjen siden jeg bor 5 min unna sykehuset. Vist ikke måtte jeg blitt til observasjon noen dager...skal ta kontakt igjen om det blir vondt eller større blødning.

Godt at de ikke kunne se noe alvorlig. Bra at de tok deg på alvor! Håper du slipper å oppleve flere blødninger.

Godt at du fikk sjekket det og at du vet du skal ta kontakt om det blir noe videre :)

Jeg blødde mye nedentil, men jordmødrene mente ikke at jeg trengte å undersøke det videre da jeg var så langt på vei :) Blødde i vell 3 uker, før d forsvant av seg selv :) Vet ikke grunnen

Jeg blødde mye nedentil, men jordmødrene mente ikke at jeg trengte å undersøke det videre da jeg var så langt på vei :) Blødde i vell 3 uker, før d forsvant av seg selv :) Vet ikke grunnen

Blødde du mye da? Hvilken uke var det i ? begynte nettopp å blø igjen nå..

Mye? Kanskje ringe inn igjen.
Nei er ikke så mye. Så lenge det ikke blir mer og ingen smerter får jeg bare ta det med ro tenker jeg. Kjenner heldigvis masse med liv i magen og.

Blødde du mye da? Hvilken uke var det i ? begynte nettopp å blø igjen nå..

var når jeg tissa! Vannet var rød, og når jeg tørket meg var det neste som en menstrasjon:) Pågikk i 3 uker, men ikke alltid at jeg selv kunne merke blod. Men på prøver ga det utslag:) Var i uke 29 når det starta.. Så lenge jeg kjente liv i magen så var det ikke noe å bekymre seg over mente jordmødrene

Back
Topp