Blødning

BlåIngefær

Blir kjent med forumet
Hei dere!

Jeg er 6+1. I dag tidlig da jeg gikk på do og tisset, hadde jeg en blødning. Det var sånn mengde at det var rød/brunt i do og litt blod på papiret. Blodet var litt mørkt brunlig. Ingen smerter.

Er det noen som har opplevd noe av det samme? Jeg blir veldig bekymret. Skal ringe legen nå så snart de åpner, men tenkte kanskje noen av dere har noen erfaringer.

Det kan jo være alt fra en SA til at alt er helt fint.. Opplevde brunlig blødning når jeg fikk SA, men så er det så mange som går hele svangerskapet med sånn blødning og at alt er bra. Min svigersøster har hatt mensen hele tiden, gikk til legen fordi hun følte seg litt rar..legen sa hun var gravid i 4 mdr!! Så må bare håpe på det beste og høre hva legen sier :) lykke til :)

Det kan jo være alt fra en SA til at alt er helt fint.. Opplevde brunlig blødning når jeg fikk SA, men så er det så mange som går hele svangerskapet med sånn blødning og at alt er bra. Min svigersøster har hatt mensen hele tiden, gikk til legen fordi hun følte seg litt rar..legen sa hun var gravid i 4 mdr!! Så må bare håpe på det beste og høre hva legen sier :) lykke til :)

Hadde du smerter ved SA når du hadde brunlig blødning?

hvordan går det?

huff da :( Håper det går bra med deg til tross <3

Ikke midt håpet uten klumper! Og selv om det kommer klumper så kan det bare vært en tvilling :)
Ikke hatt klumper enda, men fortsatt en del blod, både friskt og brunt.

Målte hcg på fredag og skal tilbake på mandag å måle. Vet dere om det tar dager før man får svar på en slik hcg måling, eller kan man få svar samme dag?

Hei! Kan få svar samme dag :) lykke til! Krysser fingrene!

Huff så fælt å lese:(
Hvor mye blod kommer?

Tenker sånn på deg nå❤️

Takk for omtanken❤️

Det kommer blod ca halvparten av gangene jeg er på do å tisser. Noen ganger er det bare brunt, mens andre er det rødt. Det renner rett og slett ut, men kun ett sekund eller to. Veldig tynt. Beklager detaljer!

Venting og uvisshet er noe dritt!

Takk for omtanken❤️

Det kommer blod ca halvparten av gangene jeg er på do å tisser. Noen ganger er det bare brunt, mens andre er det rødt. Det renner rett og slett ut, men kun ett sekund eller to. Veldig tynt. Beklager detaljer!

Ååå, jeg føler sånn med deg... For et mareritt! Krysser alt jeg har for at det går bra❤️ tynt er vel bedre en tykt i alle fall? Klem

Takk for omtanken❤️

Husket når jeg hadde SA 5+3 (TROR JEG), så bare rant blodet ut. Håper det ikke er SA hos deg :/

I går tok jeg en ny måling av hcg som overraskende nok viste at hcg-nivået hadde mer enn fordoblet seg siden prøven på fredag.

I dag var jeg ho gyn og på UL. Der så de et lite bankende hjerte, men også en ganske stor blodansamling nederst i livmoren. Gyn sa han ikke hadde forutsetninger for å si noe om årsaken til blodet, men at det kunne føre til en SA. Fikk beskjed om å krysse fingrene og ta det med ro.

Skal tilbake på ny undersøkelse om en uke, med mindre jeg får en kraftig blødning i mellomtiden. Det blir nok en veldig lang uke.

Er det noen som har opplevd lignende? Erfaringer?

Ikke opplevd noe lignende, men vil bare ønske deg masse lykke til denne uken!! Håper alt går bra! ♡♡

Back
Topp