Blødning

Spire16

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg blør, i uke 8/9 ca... Hva gjør jeg en lørdagskveld? :-(

Kan jo evt kontakte legevakten? Har du smerter? :( krysser fingrene for at alt er fint og det er uskyldig blødning.

Nå vet jeg ikke hvor mye du blør eller noe.. men jeg tror jeg hadde ringt til legevakten :)
Har ikke noe erfaringer med det desverre, så har ingen aning..

Ville ringt ned til legevakta og hørt. Jeg har ihvertfall alltid gjort det og i forrige svangerskap så hadde jeg mange blødninger.
Bla en styrt blødning i uke 19!
Men alt gikk bra! Har en frisk 2åring ved siden av meg i sofaen som ser på barnetv

Lykke til!

Frisk blod, når jeg tørker meg på do. Drypper litt i do, men ikke noe fossblødning. Får ringe legevakta..

Bedre å ringe en gang for mye enn for lite :) jeg hadde klippekort på legevakta, men jeg klarer det utroligste :p

Fikk time på legevakta i kveld...

Veldig lite å gjøre.. får håpe de har ul så du kan se om det er liv <3
Lykke til <3

Jeg kontaktet legevakten lillejulaften pga feber og smerter og bld ing noen dager før. Fikk komme inn på kvelden og ble sent videre til gyn pol etterpå. Der fikk jeg ultralyd av legen. Jeg var da bare 5 +0. Alt så ut til å være greit da.
Masse lykke til i kveld. Jeg heier på deg

Jeg kontaktet legevakten lillejulaften pga feber og smerter og bld ing noen dager før. Fikk komme inn på kvelden og ble sent videre til gyn pol etterpå. Der fikk jeg ultralyd av legen. Jeg var da bare 5 +0. Alt så ut til å være greit da.
Masse lykke til i kveld. Jeg heier på deg
Sorry ikke lille julaften, andre juledag. Nesten det samme.......

Var ingen hjelp å få, måtte vare vente en dag eller to og se om det var en sa.. Så fikk jeg heller bestille meg en privat ul til uka mente han..
Skikkelig nedlatende lege. :-(

Skjønner det føles litt fortvilende med et sånt svar, men det er jo sannheten. Går det ikke rette veien er det jo kngenting å gjøre med det - da må det bare gå sin gang. Så rent logisk er det jo fornuftig å se ann utviklingen et par dager.
Men skjønner du håpet på noe mere oppløftende...
Krysser fingrene for at alt er ok - det finnes MANGE eksempler på de som har fossblødd, og likevel ble det barn av det. Prøv å hold fokus på det du ❤️

Back
Topp