Blødning :(

Skogkløver

Forelsket i forumet
Er 5+4 I dag. Til min store forskrekkelse var det rosa på papiret da jeg tørket meg i morges :/

Jeg ringte rett til gynekologen som ville ha meg inn til blodprøve i dag (10.) og fredag (13.). Jeg har fått time på tirsdag (17.) for å sjekke med ultralyd. Er helt fra meg av bekymring. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.

Det ser ut som at blødningen har stagnert, noe som er bra, men må innrømme at jeg ikke helt ser lyset I tunnelen :(

Noen som har trøstende ord eller erfaringer der det ikke endte I abort?
 
Jeg hadde tre styrtblødninger med nr. 1. Uke 7,9 og 12.

Han er idag 5 år og åtte måneder De mente det var noen blodårer som røk..
 
Frisk blødning er vel ikke det som er skummelt, hadde det vært mørkt og koagulert blod så ville jeg vært mer bekymret ;)
Friskt blod kan være tegn på blodkar nedentil som har sprukket f.eks :)

Masse lykke til :)
 
Jeg hadde blødninger ved 2 anledninger med førstemann. Husker ikke tidspunkt. Skyldes foranliggende morkake i midt tilfelle, og skjedde begge gangene etter litt hard fysisk aktivitet! Håper det går bra:)
 
Takk jenter :) blødningen er borte nå, håper det fortsetter sånn. Hadde så vidt mensmurringer I morges, de er også borte. Krysser alt jeg har for at babyen klorer seg fast. Vi har ikke prøvd I nesten to år for å miste :/
 
Håper spiren klorer seg fast ♡♡
 
Jeg har hatt blødninger.
Første var jeg 13 uker på vei, jeg trodde jeg hadde tisset på meg da det var klissvått i senga, løp inn på badet og det var mye..
Kommer inn på ul samme dagen og hun var like frisk og hel og kom ikke før 14 dager på overtid.

Jeg hadde ingen smerter, eller klumper eller noe, men det var mye.

Nå viste det seg ved fødsel at jeg hadde 1.5 morkake, noe sol kan tyde på en tvilling, men de visste ikke sikkert.

Små blødninger som ikke utvikler seg med smerter går som regel bra.

Krysser fingrene :).
 
Takk :) hjelper litt å høre at det har gått bra for noen av dere. Skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd. Selv om det er lettere sagt enn gjort :p
 
Jeg blødde med førstemann, ikke uvanlig med sensitive slimhinner :) Håper alt gåf bra for deg!
 
Hatt en liten blødning på søndag og fikk helt panikk!!! Ikke vært noe siden, men gleder meg til å få snakket med legen i morgen. Også var det fint å
Lese om folk som har opplevd det før :)
 
Blødning er faktisk veldig vanlig i svangerskapet. Slimhinnene er mye mer skjør og blodfylt, og det skal mye mindre til før man blør. Så lenge det ikke er økende mengde, smerter eller at det ikke gir seg så prøv å ikke bekymre deg.
Hadde blødning forrige svangerskap og alt var bra :)
 
Tenkte å komme med en liten oppdatering! Jeg var inne til tidlig ultralyd I dag (6+4) og fikk se en liten bønne med et bankende hjerte! <3 termin så bra ut og jeg fikk beskjed om å slutte å bekymre meg :D hgc var flott på 3642 for en uke siden og på 9044 tre dager etter :D
 
Sååå bra :)
 
Så godt å høre!
 
Back
Topp