Blødning

Håper det kun er uskyldig! Sender deg en klem ☺️
 
Jeg fikk også blødning på lørdag er selv veldig beskymret. Jeg er uke 6+1. Hvor langt er du på vei??
 
Oi.. var det mye? Jeg er 5+1, så det er ikke så langt på vei. Gikk du til legen?

Tja veldig lite siden lørdag, men idag må jeg bruke innlegg litt mere idag :( ja har vært hos legen som var veldig ung sikkert nyutdannet. Spurte om ultralyd undersøkelse men hu var ikke sikker om hun kunne sende meg ditt :(
 
Tja veldig lite siden lørdag, men idag må jeg bruke innlegg litt mere idag :( ja har vært hos legen som var veldig ung sikkert nyutdannet. Spurte om ultralyd undersøkelse men hu var ikke sikker om hun kunne sende meg ditt :(
Så kjipt :( nå blør jeg enda mer. Ser mørkt ut :( for en teit lege! Hun kunne jo bare ringt og forhørt seg. Har du symptomer på at du er gravid enda?
 
Så kjipt :( nå blør jeg enda mer. Ser mørkt ut :( for en teit lege! Hun kunne jo bare ringt og forhørt seg. Har du symptomer på at du er gravid enda?

:( min er også mørkt. Jeg vet , men tenkte å kontakte jordmor imorgen klarer ikke å vente til uke 8. Ja jeg har ømme bryster og litt svimmel. Hva med deg?
 
Hadde du mange symptomer? Tatt en test?
Krysser alt jeg har for at det går bra med deg
Takk for det :) Hadde veldig ømme bryst. Pluss var begynnt å bli trøtt og litt uggen. Har ikke testet etter blødningen startet. Men tenkte teste om noen dager og se. Men dette ser veldig mørkt ut.
 
Ånei :( håper på det beste ♡
 
Uff så trist! :(

Høres ut som SAen min i mai, da testet jeg positiv 5+1, så begynte jeg å blø en uke etter :(
 
Tror det ikke går bra med meg heller :( har veldig mense smerter og må bruke innlegg :(
 
Back
Topp