Blødning

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Sorry detaljer! Vi prøvde oss på litt sengekos, også begynte jeg å blø skikkelig! Kan være rift eller noe ufarlig, spørsmålet mitt er igrunn om det kan være farlig? Det er ikke slimproppen, for det er rennende :)

Sent from my iPad using BV Forum

Høres ut som du burde få litt råd om dette på føden kanskje? Ta en telefon til de å hør. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite :)

Ring føden...

Sannsynligvis ufarlig, men hadde likevel ringt føden for å være sikker.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde ringt føden,bedre å være på den sikre siden ;) Lykke til!

Sniker litt. Ring føden om du er bekymret, men vil bare si at jeg opplevde det samme. Blødde etter hver gang vi hadde sex, sist blødde jeg MYE og ble kjemperedd. Ringte føden, men fikk beskjed om at det er helt normalt når man er gravid. Vi har veldig skjøre slimhinner. Så lenge blødningen gir seg og man ikke har vondt er sannsynligheten størst for at alt er iorden. Jeg blødde litt i noen dager etter. Jeg turte ikke mer sengekos etter jeg blødde så mye, men alt var i orden og sitter her i dag med verdens vakreste gutt på 19 dager :)

Ringte og spurte :) skal inn på sjekk nå straks, turte ikke å si det var etter sex da, silly me :(

Ringte og spurte :) skal inn på sjekk nå straks, turte ikke å si det var etter sex da, silly me :(

Det måtte du jo ha sagt :p

Jeg hadde også dette. Dro på føden for undersøkelse og viste seg at jeg hadde en infeksjon som jeg fikk behandling for! Så er veldig greit å dra inn for sjekk. uansett får du muligens tatt en ekstra kikk på den lille ;)

Håper det gikk bra på sjekk?
Kan jo bare være litt såre slimhinner. Men bra å få tatt en sjekk. All blødning bør sjekkes.
Jeg hadde blødning ganske tidlig. Og med meg var det morkaka som utløste det. Men har ikke blødd siden. Har vært veldig forsiktig med sengekos etter det.
Var litt vondt nå sist vi prøvde. Slimhinnen er veldig såre.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Heisann igjen! Jeg glemte helt å oppdatere! Ble der inne leeenge på sjekk :S men det var nok bare slimhinnene heldigvis :) Nurket har det supert og er bittelitt under snitt i str :)

Godt å høre at alt var bra!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Godt å høre at alt var bra :)

Back
Topp