Blødning

Fiori

Glad i forumet
Jeg spottet litt i går, og i morges kom det slimblandet mørkerødt blod da jeg sto opp :( Det kommer litt hver gang jeg er på do, men jeg har ikke vondt. Jeg er 10+3 i dag.

Tok en tur på legevakta i formiddag for å se om det er liv, men det var ikke mye hjelp å få der. Legen tok en graviditetstest, som var positiv, og sjekket om jeg har blærekatarr (som jeg ikke har). Ellers var det ingen undersøkelse. De har ikke UL på legevakta, og han mente bestemt det var for tidlig til teste doppler, så det ville han ikke.

Han ga meg henvisning til Ahus i morgen tidlig, og ba meg ta kontakt dersom det ble vondt eller blødde mer. Nå er jeg litt usikker på hva jeg vil gjøre. Jeg kan dra til legevakt på Volvat i Oslo, men det er ca en halv time å kjøre dit. Legen min har UL på kontoret, så jeg kan antakelig komme dit i morgen. Jeg heller mot det siste foreløpig.

Æsj, dette er kjipt rett og slett. Skulle gjerne visst om det står bra til eller om alt håp er ute. Ønsker å vite hva jeg har å forholde meg til.

Uff så ekkelt å skummelt! Tror jeg hadde kjørt til volvat jeg for å sjekke om alt var bra, tror ikke jeg hadde klart å vente :( håper alt står bra til å at den klorer seg fast!

<3 venter en vinterbebi <3

Huff ekkelt , men leser flere her har hatt litt lignende blødninger , så håper det er helt harmløst i ditt tilfelle også .. Men skjønner det er ekkelt , krysser fingre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg spottet litt i går, og i morges kom det slimblandet mørkerødt blod da jeg sto opp :( Det kommer litt hver gang jeg er på do, men jeg har ikke vondt. Jeg er 10+3 i dag.

Tok en tur på legevakta i formiddag for å se om det er liv, men det var ikke mye hjelp å få der. Legen tok en graviditetstest, som var positiv, og sjekket om jeg har blærekatarr (som jeg ikke har). Ellers var det ingen undersøkelse. De har ikke UL på legevakta, og han mente bestemt det var for tidlig til teste doppler, så det ville han ikke.

Han ga meg henvisning til Ahus i morgen tidlig, og ba meg ta kontakt dersom det ble vondt eller blødde mer. Nå er jeg litt usikker på hva jeg vil gjøre. Jeg kan dra til legevakt på Volvat i Oslo, men det er ca en halv time å kjøre dit. Legen min har UL på kontoret, så jeg kan antakelig komme dit i morgen. Jeg heller mot det siste foreløpig.

Æsj, dette er kjipt rett og slett. Skulle gjerne visst om det står bra til eller om alt håp er ute. Ønsker å vite hva jeg har å forholde meg til.

Hadde en blødning for noen uker siden, men stoppet etter 2 dager. Håper det er harmløst hos deg også. Men om du er ekstra bekymret og ikke greier å vente til i morgen og de har mulighet til å ta deg inn den andre plassen, så hadde jeg reist dit. Vet hvordan det er å være nervøs for at noe er galt.

Takk for oppmuntrende ord. Og jeg krysser fingrene for at det går bra med meg også, som du opplevde Meluca. Jeg og mannen ser det litt an, før vi bestemmer oss for hva vi gjør. Lurer også litt på hva jeg gjør med jobb i morgen, for som lærer på en liten skole er det ikke lett å være borte. Men det får jeg avgjøre i morgen tidlig..

Takk for oppmuntrende ord. Og jeg krysser fingrene for at det går bra med meg også, som du opplevde Meluca. Jeg og mannen ser det litt an, før vi bestemmer oss for hva vi gjør. Lurer også litt på hva jeg gjør med jobb i morgen, for som lærer på en liten skole er det ikke lett å være borte. Men det får jeg avgjøre i morgen tidlig..
Jeg ringte inn syk dagen etter blødning. Jobber også på skole på et lite sted. Men vet at jeg må hodet 100% på plass i klasserommet og det var ikke sjangs.

Jeg har blødd nå siden onsdag. Noen storeblødninger og noen mindre. Helt ferskt blod, noe koagulert. Var på ul fredag og alt var bra med mageboeren :)

27.12.14
02.06.10

Jeg hadde ventet til i morgen. Det er ikke mye du kan gjøre nå ansett en å vente uansett. :(

God bedring :)

Takk for gode ord. Vi venter til i morgen. Ringte volvat, men de har heller ikke ul. Merkelig i grunn. Jeg har fortsatt å blø, og det lukter likt som renselse etter fødsel, så jeg er ganske sikker på at det er slutt på dette svangerskapet. Ganske vemodig i grunn.

Svangerskapet var ikke planlagt, og vi kommer nok ikke til å prøve igjen. Tror vi nå i alle fall.

Takk for gode ord. Vi venter til i morgen. Ringte volvat, men de har heller ikke ul. Merkelig i grunn. Jeg har fortsatt å blø, og det lukter likt som renselse etter fødsel, så jeg er ganske sikker på at det er slutt på dette svangerskapet. Ganske vemodig i grunn.

Svangerskapet var ikke planlagt, og vi kommer nok ikke til å prøve igjen. Tror vi nå i alle fall.
Tror ikke det nødvendigvis trenger å være over... Jeg var bombesikker på at jeg hadde mistet, blødde i fire dager og det luktet samme som du sier. Men her fant de et bankende hjerte :)

27.12.14
02.06.10

Dette gikk galt,'dessverre :( Rett etter at jeg la meg, kjente jeg et knepp i magen, og så gikk fostervannet. Det var ingen tvil, væske med svak rosafarge fylte hele bindet på et øyeblikk. Dermed satte jeg meg på do og ble der lenge. Har blødd og blødd så inmari. Etterhvert har jeg fått sove noen timer,men blør mye fremdeles. Det er såpass at jeg er litt urolig. Ble kvalm og svimmel sist jeg reiste meg. Sist kontroll hos lege hadde jeg blodprosent såvidt innen normalen.

Nå skal vi bare vente til legen åpner. Må i allefall ha sykemelding mens jeg blør så mye.

Ønsker dere alle fine svangerskap!

Dette gikk galt,'dessverre :( Rett etter at jeg la meg, kjente jeg et knepp i magen, og så gikk fostervannet. Det var ingen tvil, væske med svak rosafarge fylte hele bindet på et øyeblikk. Dermed satte jeg meg på do og ble der lenge. Har blødd og blødd så inmari. Etterhvert har jeg fått sove noen timer,men blør mye fremdeles. Det er såpass at jeg er litt urolig. Ble kvalm og svimmel sist jeg reiste meg. Sist kontroll hos lege hadde jeg blodprosent såvidt innen normalen.

Nå skal vi bare vente til legen åpner. Må i allefall ha sykemelding mens jeg blør så mye.

Ønsker dere alle fine svangerskap!
Dette var utrolig trist å lese :(
Lykke til videre uansett, og håper spiren sitter neste gang, om dere bestemmer dere for å prøve igjen.
Sender en stor klem

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så trist :( Sender en stor klem!

Huff så trist :( Sender en klem

Så trist:( håper dere finner ut hva dere gjør framover.

Det var synd! Ta godt vare på deg selv!

Uff, så trist Fiori. :( tenker på deg! Masse lykke til videre..

Sent from my iPhone using BV Forum

ÅH nei Fiori dette var trist :(

Jeg kan ikke gjøre annet enn å ønske deg god bedring <3
Håper du har noen å støtte deg på <3

Er bare innom for å si takk for all støtte og gode ord!
Mannen min har vært sammen med meg gjennom det hele. Han var hos meg mens det sto på som verst, og det er jeg utrolig glad for. Jeg er fremdeles litt i sjokk, for det har vært en brutal opplevelse, og egentlig overraskende likt en fødsel. Med etterrier og det hele, bare uten en myk og varm liten baby. Nå har blødningen roet seg veldig, heldigvis. Kroppen er på vei tilbake til normalen, og det er det faktisk sårt å følge med på.

Oppi det hele er jeg utrolig glad for at vi har jentene våre, og kan få så mye kos og klemmer vi ønsker. Foreløpig har vi ikke avgjort om vi vil prøve igjen senere, og det er litt sårt å tenke på at vi ikke har mye tid til å tenke pga. alderen vår. Uansett må vi først ha tid til å komme ovenpå igjen.

Jeg ønsker dere alle fine og friske svangerskap, og håper ingen flere opplever det vi nå har opplevd! Lykke til!

Back
Topp