Blødning

Forskern

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Julimammaer 2016
I går kveld var plutselig papiret rosa, og så plutselig var det friskt blod. Shiiit liksom. Uff, skulle egentlig på koietur litt utti nowhere i dag, men dro da heller til StOlavs i natt. Etter ctg, gyn, indre og ytre UL ble det bestemt at jeg skulle legges inn til observasjon over natta. Ble skrevet ut nå siden jeg bor så nærme. De fant ikke ut hva det var, så satser på at det bare ikke var noen ting.

Men fy for en ekkel opplevelse! Og med far til barnet på fylla på hyttetur langt uti huttiheita. Var ikke så høy i hatten da jeg ringte i dag tidlig, stakar, han må liksom gå på ski i fire timer før han er ved bilen, for så å kjøre hit, som tar 2.5 timer. Men han kommer da, det blir godt med en klem nå kjenner jeg.

Satte en støkk det her, men mini har det helt topp, og da er jeg rolig.

Andre som har opplevd liknende?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke opplevd det, men vil gi deg en trøsteklem! Så skummelt... Men det ser jo ut til å gå helt fint! Klem:)

Opplevde akkurat det samme forrige fredag, kjempe skummelt. Inn på sykehuset med utvendig og innvendig ul de fant ikke ut hvor det kom fra. Lå på sykehuset i et par timer for å se om det kom noe mere og det gjorde det heldigvis ikke.
Har heller ikke kommet noe mer etterpå og det er fullt av liv i magen :)

Har skjedd her en gang også! Skal på sykehuset til tirsdag så får høre med de da! Men er masse liv i magen

Back
Topp