Blødning

Liebeskind

Første møte med forumet
Hei! Eg er heilt ny på forumet og har nylig blitt gravid! :) etter to års prøving, satt den endelig!! :D

Terminkalkulatoren viser at eg er 5+2 :) tidlig enda..

Tok positiv test fredag den 24/1. Allerede dagen etter begynte eg å blø. Tisser blod og hadde blodspor på papiret. Fortsatte å blø til mandag og gikk bekymra til legen. Han sa at eg skulle bli sjukmeldt ei veke, bare slappe av og ta nye graviditetstester, som ville vise om eg fortsatt er gravid eller ikkje. Er veldig engstelig for at eg har mista, men det hele var uten smerter!
Nå, ei lita veke etterpå har eg fortsatt symptomer på graviditet og tok en positiv test idag! Kan eg roe meg ned og tenke at eg fortsatt e gravid?
 
Hei du! Jeg hadde gått til legen å krevd en henvisning til oul! Det kan være vanlig å blø litt, men syntes dette hørtes litt mye ut ! Jeg har får fortsatt positive g - tester 8 uker etter. Jeg hadde en blødning i uke 5-6 når jeg var gravid med datteren min, fastlegen sendte meg rett til oul. Dra til legen din å fortell han/hun hvor redd du er, og at du ikke vil gå rundt i uvissheten og at dette sliter veldig på deg! Håper at spira har det bra å masse lykke til videre !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp