Blødning

enois

Forumet er livet
Jeg gikk på do nå og oppdaget at jeg har blødd litt.. Ikke noe mye og jeg har heller ikke vondt i magen. Ville dere tatt en telefon til føden og hørt om jeg må komme inn på sjekk?

Jeg hater å ringe så vil aller helst slippe..

Kommer det fra forran eller bak? Hvilken farge var det på blodet? Jrg ville sett det litt ann om det ikke var så mye.

Kan være blodkar ? Det går an å ringe fastlegen og høre om de syns du skal ringe føden . Ekkelt , skjønner hvis du ble engstelig.

Jeg hadde ringt føden bare for å høre altså..

Jeg bødde litt for et par uker siden, da var det ganske så rødt nede i doen, og det fom litt ferskt blod en liten stund etterpå. Jeg havnet på føden, og følte meg veldig godt tatt i mot:) alt var bra, men de fant ikke ut hva som gjorde at jeg blødde. Så de trodde det var t blodkar som hadde sprekkt. Fekk spørsmål om jeg hadde hatt sex, da hender det man kan blød litt.
så jeg hadde ringt å hørt hva de synes! Mest sannsynelig er det ikke noe farlig, siden det var lite og du ikke har smerter, me jeg hadde ringt:)

Det er fra forran. Ikke ferskt heller.. Jeg har ikke hatt sex eller rotet oppi der på noe som helst vis ;)

Jeg tror jeg avventer å ser om det kommer mer.

Har du kun hatt den blødningen, ingen murringer i rygg eller annet?
Ikke noen slike følelser eller noe utenom det vanlige?

Du kan jo se det an, men det skader ikke å få det sjekket heller. Hvor langt på vei er du ?:)

Jeg er 31+1. Ingeting annet utenom normalen nei. :)

Blør du fortsatt, eller har det gått over? :)

Det har gått over. Ikke kommet noe mer enn det som var i morges :) hurra!

Back
Topp