Blødning

ninamerete

Flørter med forumet
Gikk på do i dag tidlig og da var det veldig tynnt blod på papiret når jeg tørket meg,valgte å ringe føden og de sa at mest sannsynelig så kom blødningen pga modningstesten jordmor tok i går. Flere som har hatt det sånn??? Håper jr kan holde seg i magen noe dager til...

Får håpa det ikkje er noko, og at du kjem deg over nyttår! :)
Lykke til! :)

Hvis jordmor var oppi der i går, så er det nok ganske sannsynlig derfor. Slimhinnene er ekstra ømfintlige og både undersøkelser og samleie gjør at det kan komme litt blod. Hvis det var en del slim også kan det jo ha vært slimproppen også?

ikke noe slim bare rent tynt blod,har begynt å få ganske sterke kynnere også,hatt et par som er veldig vonde,så håper at det ikke er rier på gang her,snakka med føden og de ville jeg skulle avvente å se

Jeg har hatt noen småblødninger nå og da, og siden de er uten smerter engster jeg meg ikke. Alt har stått bra til på kontroll hos både lege og gyn. Det er nok bare modningstegn:) vi er jo alle nærme fødsel nå. Jeg synes det er bare spennende. Så lenge det ikke kommer mye på engang da...

spennende! Du får ha lykke til om det er fødsel på gang!:)

Her har de vonde kynnerne eller riene,hva det enn hvar dabet av betraktelig,har også sluttet å blø,får håpe det var det som folk kaller modningsrier,blir noen spennende dager fremover,men har fremdeles håp om januar barn

Back
Topp