Blødning... :/

Esereht♡

Gift med forumet
Februar 2014 - Skjult forum
Oktoberlykke 2019
Hei!
Våknet i dag opp, gikk på do, og oppdaget til min store forskrekkelse rødt friskt blod! xsmile18 Har litt kramper og murringer, kan det være jeg mister? Ble kjemperedd det kan være sa xsmile12

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Oppdatert*

Ringte til legen for å høre om jeg kunne komme inn å få tatt hcg-prøve, men de ville ikke ta meg inn, skulle ringe igjen etter helgen hvis jeg da blør enda, og beskjed om at hvis jeg fikk feber og ble dårlig iløpet av helgen så måtte jeg ringe legevakten.
Blødningen har ikke stoppet, blør like mye om ikke litt mere som en vanlig mens og har mye smerter som minner om sterke menssmerter :( er friskt rødt blod nå, med litt koagler innimellom.. (sorry detaljer)

Så er ganske skeptisk nå, trodde ikke jeg skulle bli så lei meg om dette skjedde, men kjenner det tar på! Er nok mye hormoner også som spiller inn, så håper dette går fort slik at jeg kan komme meg videre. Så får vi se etter helga hvordan det ligger an da xsmile17

Er det mye blod eller? Murringer trenger ikke være negativt:) Håper på det beste!

Huff da.. Husk at det kan se værre ut enn det er pga at blod blander seg med utflod.. Bestill deg time hos legen og få tatt hcg prøver med et par dagers mellomrom slik at de ser om den stiger eller synker:) Blør selv, men bare blodspor i utfloden, så ikke helt panikk ennå..

får vel gjøre det xsmile3
er ganske dyp mørk rødfarge, så jeg tenker egentlig slaget er tapt :(
men takk for svar!

Krysser fingrene for deg! Husk at det er jo de som har mensen nesten hele svangerskapet uten at det er noe galt..:)

Å nei :( HÅPER det ikke er noe... Krysser fingrene.. Bestill hastetime hos legen!!!

Krysser fingrer!! Oppmuntrer deg med at jeg blødde MASSE imitt forrige svangerskap, men det gikk bra!! :)

Hvordan går det? Jeg blødde også i mitt forrige sv. skap, men bare litt, men kom slike småblødninger med jevne mellomrom. Håper alt er i orden!! Klem til deg..

Tusen takk jenter!

Ringte til legen for å høre om jeg kunne komme inn å få tatt hcg-prøve, men de ville ikke ta meg inn, skulle ringe igjen etter helgen hvis jeg da blør enda, og beskjed om at hvis jeg fikk feber og ble dårlig iløpet av helgen så måtte jeg ringe legevakten.
Blødningen har ikke stoppet, blør like mye om ikke litt mere som en vanlig mens og har mye smerter som minner om sterke menssmerter :( er friskt rødt blod nå, med litt koagler innimellom.. (sorry detaljer)

Så er ganske skeptisk nå, trodde ikke jeg skulle bli så lei meg om dette skjedde, men kjenner det tar på! Er nok mye hormoner også som spiller inn, så håper dette går fort slik at jeg kan komme meg videre. Så får vi se etter helga hvordan det ligger an da xsmile17

Huff så leit.
Håper det ikke er noe galt da.
Sender deg masse klemmer i helga.
Synes det var veldig dumt av legen din å ikke ville ta imot deg?!
Håper det ordner seg for deg *klemmepå*

hvis du er få uker på vei og du blør koagler og mer kraftfullt enn en mensturasjon, så høres det ikke så bra ut kjære deg :-( Veldig leit når sånt skjer, men skal krysse fingrene for deg. Store klemmer

Føler med deg... kan ikke være noe kjekt :( Dumt du ikke kunne komme til legen da... Ikke legevakta heller? Er jo veldig greit å få undersøkelse og svar.. Klem..

Huff så utrolig trist.. blør selv også, ikke så mye men nokk til at jeg kjenner på den tristheten å skuffelsen.. Sender deg en stor varm klem.. Håper spiren din fortsatt er der inne, evt at en ny en sitter veldig fort igjen..

Back
Topp