Blødning

ELJAGA

Betatt av forumet
har hatt småblødning ei uke i strekk no... Bare litt sånn lyserosa og brunt vekselsvis og det har bare vært oppi skjeden, ikke blødd ned i truseinnlegget. Tenkte jo at viss det var en sa så ville jeg blødd mer? Er 5+4 på vei. Har bestilt legetime, men den er først neste mandag. Noen med erfaring fra dette her? Litt småfortvila, ja... :(

Har dessverre ikke opplevd akurat det samme som deg.
Men tenker at så lenge det ikke er noen kraftig blødning så burde det vel ikke være noe farlig. Vi er jo veldig ømfintlige der nede nå når vi er gravide.
Jeg blør hver gang vi har sex, så er det litt brunlig utflod dagen etterpå.
Jeg vet det er lett å si at du ikke må bekymre deg, men prøv å ikke tenke så mye på det. Det er ingen ting du kan gjøre med det om det skulle gå galt. Det eneste du oppnår med å bekymre deg er å gjøre dagene verre for deg selv,
Sender deg en stor klem.

Slimhinnene er tynne ved graviditet..så noen blør når de er gravide.. Hugser de sa det til meg ved en kontroll en gang.. Jeg hadde en MA første gang jeg var gravid...da var det ordentlig blod en gang og så stoppet det.. Ikke lett å vite med denne kroppen..

Så lenge det ikke er no ordentlig blødning, så tror ikke jeg det er noe galt..Jeg hadde litt rosa på papiret i forrige uke etter samleie.. 

Klem

Da jeg hadde en spontanabort i sommer blødde jeg omtrent som en vanlig menstruasjon, samt at det kom en større klump. Hadde også svake menssmerter. Beklager ekle detaljer, men håper det kanskje kan berolige deg litt :-)
Lykke til!

Ingen forandring her, fremdeles litt "blod" hver dag. Men nå er kvalmen begynt å komme, så det tar jeg som et godt tegn :) selv om kvalmen om morgenen gjør det VELDIG vanskelig å komme seg på jobb til kl 07:00 om morgenen :/ Takk for alle svar:)

Litt blod her også i dag... Hjelp! Har aldri blødd før. Fikk en skikkelig dårlig følelse i kroppen da jeg så det, men prøver å berolige meg selv med at det er altfor lite til at det har noe betydning.

i mitt første svangerskap hadde jeg flere blødninger i di første ukene, men spiren hold seg i magen den ;) 
Legen min sa da at mange kunne ha blødninger i den første perioden.
Håper det er en uskyldig blødning du har.

Back
Topp