blødning..

LilleMy86

Elsker forumet
Hadde en bitte liten blødning i dag tidlig, så ingenting når jeg var oppe på do i natt, men det var litt på papiret i dag tidlig. :/ Har ikke merket noe etter det, ikke blod eller smerter. 
Flere som har hatt det? Skal ingenting til før jeg tror alt går galt :)

Håper det ikke er noe galt og at spiren klores seg fast :)

Håper det ikke er noe galt og at spiren klores seg fast :)

Har hatt en liten blødning, jeg òg... kun på papiret/liten antydning på truseinnlegget... ingen smerter. Gir ingen god følelse, men vet at det ikkje trenger å bety noe.  Hadde en mye større/skikkelig blødning i uke 9 i forrige svangerskap, men spiren holdt seg på plass alikevel og resulterte i en nydelig jente:) Krysser fingrene for oss begge!

Har hatt en liten blødning, jeg òg... kun på papiret/liten antydning på truseinnlegget... ingen smerter. Gir ingen god følelse, men vet at det ikkje trenger å bety noe.  Hadde en mye større/skikkelig blødning i uke 9 i forrige svangerskap, men spiren holdt seg på plass alikevel og resulterte i en nydelig jente:) Krysser fingrene for oss begge!

Jeg hadde en blødning torsdag forrige uke.
Det kom veldig mye da jeg stod opp, men avtok ganske raskt.
(kan jo si at vi hadde sex kvelden før og det var litt blodig etterpå, hadde også hatt litt lys rosa utflod noen dager da)
Fikk jo panikk og gikk til legen, fikk målt hcg ved blodprøve, er fremdeles gravid :)
Tok enda en prøve på mandag som jeg får svar på i morgen for å se hvor mye det har øket :)

Jeg hadde en blødning torsdag forrige uke.
Det kom veldig mye da jeg stod opp, men avtok ganske raskt.
(kan jo si at vi hadde sex kvelden før og det var litt blodig etterpå, hadde også hatt litt lys rosa utflod noen dager da)
Fikk jo panikk og gikk til legen, fikk målt hcg ved blodprøve, er fremdeles gravid :)
Tok enda en prøve på mandag som jeg får svar på i morgen for å se hvor mye det har øket :)

Var ikke mer blod den dagen, og var hos legen og fikk tommel opp i går.
Men begynte å blø igjen nå, blør endel nå så tror nok jeg forlater dere her på juli forumet.

Var ikke mer blod den dagen, og var hos legen og fikk tommel opp i går.
Men begynte å blø igjen nå, blør endel nå så tror nok jeg forlater dere her på juli forumet.

Huff så trist.

Håper kroppen ordner opp fort og at spira snart sitter igjen *klem*

Huff så trist.

Håper kroppen ordner opp fort og at spira snart sitter igjen *klem*

Back
Topp