Blødning..!

*IdaMor*

Elsker forumet
Våknet opp idag til en lite hyggelig overaskelse.. Nemmelig blod (der nede) Jeg er imorgen 28 uker påvei.. Kan vel si at jeg er ganske så bekymret. Så luerer jeg på om alle blødninger skal varsles til jordmor/føden? Er ikke den som ringer for ingenting... Har jo ingen smerter, og lillebror i magen er jo i fullaktivitet.. Hva ville du ha gjort?
(skal jo feire bursdag til toåringen idag også, så dette passet seg dårlig...

Ring å hør så kan noen andre få avgjøre om du trenger sjekk eller ikke :) så sier du det bare som det er :)

Ring å ta en sjekk du, opplevde akkurat det samme i uke 27, pluss ett par ganger til i ettertid... Lurest å få det undersøkt uannsett mener jeg....

Ja det er jo sikkert ikke noe farlig (håper jeg) Men en blødning nå, så langt uti svangerskapet, synes ikke jeg er naturlig :/ slet mye med blødninger i begynnelsen frem til uke 10... får vel ringe å høre.

Jeg hadde et par blødningen for noen uker siden og ringte føden og forklarte situasjonen. Jeg fikk komme inn til ul med en gang og de fant ikke noe galt. De sa at de var glad jeg ringte og at det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite..

Blødninger i svangerskapet er aldri kult! Jeg har selv hatt det et par ganger og har fått beskjed av lege og jordmor at så lenge det ikke er store mengder blod (så lenge blødningene ikke er så store at du er nødt til å bytte bind for ikke å blø gjennom) og du kjenner liv skal det gå greit. Mitt første tilfelle var rett og slett at jeg hadde sprekt et lite blodkar og de andre gangene var grunnen så enkel som at morkaken bare flytter seg lengre opp i livmoren. Jeg hadde ingen smerter noen av gangene, og leger og helsepersonell forklarte at dette var et meget godt tegn, og at jeg ikke skulle bekymre meg noe særlig hvis det samme skjedde igjen. Alle er forskjellige og årsakene kan være mange! Men er du usikker, er det alltid beroliggende med en sjekk og en forklaring. :) Ønsker dere lykke til <3>

Da har jeg ringt! Der svar det som altid suuper travelt :/ Men hun skulle finne lege og høre med henne, får så og ringe meg tilbake. Blødningen er nå nesten borte, var jo kjempelite som kom, men bekymret blir man jo.. Får se om de vil ha meg inn eller ikke. Er vertfall mye mindre bekymret nå. Har jo ingen smerter og lillebror turner som bare det, der inne :D

Er det så lite som du sier så ville jeg ikke bekymra meg. Blødninger ikke unormalt, selv om man lett kan bli bekymra. Jeg har også sliti en del med blødninger. Men som alle andre sier, er det uten smerter osv så ta det med ro:) ikke anstreng deg, men vent til det går over. Alt står nok super bra til med lillebror <3 :)

Hmm.. kan det være at du og mannen hadde det ekstra hyggelig i går kveld ;)? I såfall tenker jeg at det er helt normalt, vært der selv og det var ikke gøy:) Faktisk var det samme dag som bursdagsfeiring her også, så veldig lettet da alt var normalt og vi kunne feire uten de store bekymringene hengende over oss;)

Håper alt er vel nå med dere begge to:)

Babykos<3 skrev:
Hmm.. kan det være at du og mannen hadde det ekstra hyggelig i går kveld ;)? I såfall tenker jeg at det er helt normalt, vært der selv og det var ikke gøy:) Faktisk var det samme dag som bursdagsfeiring her også, så veldig lettet da alt var normalt og vi kunne feire uten de store bekymringene hengende over oss;)

Håper alt er vel nå med dere begge to:)

HAHA! Skulle tro du var klarsynt ;) Ja det var nok det som var årsaken til det hele *knis*
Nei det er ikke gøy med blødninger.. Så er jeg litt hysterinsk når det kommer til ting som jeg ikke finner normalt :P Er livredd for at noe skal gå galt :/ Men Alt står bra til med både meg og lillebror :)

Back
Topp