Blødning

Masa90

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
I dag små blødde jeg når jeg kom hjem fra jobb. Jeg kunne kun se blodet på papiret og ikke i bindet. Det var kun det blodet som kom, eller ingenting de andre gangene jeg sjekket. Jeg hadde litt smerter, som minnet meg om sterke mensensmerter. Jeg ble bekymret og gikk til legevakten, legevakten kunne ikke se noe spesielt, men jeg måtte ta blodprøve i morgen og på mandag. Ble sykemeldt ut neste uke. Off, kvir meg til å få vite svarene på blodprøvene. Håper alt går bra med lille spire. Jeg kan jo også nevne at jeg var på tidlig ultralyd i uke 6 der hjerte banka og slo. Noen andre så har opplevd blødninger? og som det har gått bra med :)?

Jeg har hatt to blødninger denne gangen. En nokså stor i uke 9 og en liten i uke 10. Får jo ikke akkurat sjekket noe nå når alle som har ultralyd er stengt, men livmoren vokser, så går ut fra at alt er bra. :) Jeg har ikke hatt noen smerter, da, men det er visst temmelig mye blod ved en SA. den mengden du har hatt høres helt ufarlig ut, men om du er usikker kan du jo høre med legen om å få måle hcg-stigningen. :)

Okei :) Jeg tenkte at dersom det har gått galt tror jeg  evt at det er en MA. Jeg skal måle stigningen :) Blodprøve i morgen og på mandag ! Håper på bra resultat :)

Nei, det er ikke gøy med verken smerter eller blødning! ja, det er godt med sykemld :) har ikke lyst å ta så mye smertestillende heller, så hadde aldri holdt ut på jobb tror jeg. Tusen takk for tilbakemld! får skrive hvordan det går på tirsdag :D

Håper det går bra! Når jeg hadde sa var det stoooore mengder blod, så det kan jo hende du bare har en liten rift :)

Det håper jeg også! håper det ikke er sa! Jeg får vente til jeg får svar på tirsdag! :)

Hadde noen blødninger i forrige svangerskap, og det gikk helt fint. Var ikke store blødninger, og ingen smerter, men skjedde flere ganger.

Har hatt en liten blødning i dette sv.sk. som ligner på din, ikke noe i bindet, bare litt på papiret flere ganger da jeg hadde vært på do. Ble redd fordi jeg syntes jeg hadde hatt litt smerter. Men har funnet ut at det bare er livmora som jobber, og at man kan kjenne det godt hvis livmora har vært gjennom flere sv.skap før! Er jo litt vanskelig å skille ubehag fra smerter, særlig når man er usikker og redd ;)

Dette går nok bra, skal du se!

Marus skrev:
Hadde noen blødninger i forrige svangerskap, og det gikk helt fint. Var ikke store blødninger, og ingen smerter, men skjedde flere ganger.

Har hatt en liten blødning i dette sv.sk. som ligner på din, ikke noe i bindet, bare litt på papiret flere ganger da jeg hadde vært på do. Ble redd fordi jeg syntes jeg hadde hatt litt smerter. Men har funnet ut at det bare er livmora som jobber, og at man kan kjenne det godt hvis livmora har vært gjennom flere sv.skap før! Er jo litt vanskelig å skille ubehag fra smerter, særlig når man er usikker og redd ;)

Dette går nok bra, skal du se!

. Signerer denne, da den passer helt for meg:) Hehe... Jeg var hysterisk redd i går , men var på ul i dag og fikk se et bankene hjerte og en spretten kropp:) Nå er jeg helt avslappet:):):) så det går som regel bra :) lykke til og god klem til deg masa90 :):)

Fikk beskjed fra legen i dag at alt Va som det skulle:D hurra:D nå tar jeg meg litt ferie på hytta:D takk for alle svar:)

Venninnen min blødde gjennom hele svangerskapet med gutten sin og han er nå frisk og rask og 2 år! =)))

Back
Topp