blødning

ny spire-13

Flørter med forumet
hei, er usiker på om alt er normalt. Fikk en liten bøldning i stad, er 6 uker nå.  Ingen plager i forkant, heller ikke etterpå. hva skal jeg gjøre? Blør man mye hvis man mister?

Har opplevd litt blødninger jeg også... Bare som litt farge i utfloden... Som jeg merket da jeg var på do og tørket meg...

Var til legen og fikk målt hcg... nivået fortsatte å stige som det skulle... Så om du er nervøs ta deg en tur til legen:-)

Det er ganske vanlig med blødninger. Dette hørtes helt ufarlig ut.. Når en mister følger det med smerter.... er du bekymret ring å snakk ned lege eller jordmor :) Lykke til :)

prøver å slappe av med at det ikke er farlig. Kun vært litt rosa på dopapiret i dag. så håper dette går bra. Avventer legetime

Er ganske vanlig med blødning tidlig sa legen til meg. Sålenge det ikke var vondt, mye eller klumper sa han. så du trenger nok ikke bekymre deg så mye.

Godt å høre. Leste i stedet, at dersom blødningen avtar, er det vanligvis et godt tegn. Er det noe vits å ta en ny test om noen dager?

hei, sniker litt rundt å ville bare kommentere tråden din.  jeg har erfart en SA uten smerter, men min blødning var som en vanlig menstruasjon. litt blod er i de fleste tilfeller ganske ufarlig, men kommer det en god del friskt blod ville jeg kontaktet lege.  lykke til :)

Tror virkelig ikke du trenger å ta ny test. Legen sa at man merker om det er en SA. Er da snakk om mye blod. Eller smerter.. Men er du bekymret. Ring legen din, eller jordmor :)

Back
Topp