Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det virker som et godt tegn at blødningen har stoppet. Jeg har hatt masse SA'er og hver gang har det vært kraftig blødning som har vart minst en uke, det har ikke stoppet opp.Hemmelig en stund! skrev:
Krysser fingrene for deg! Husk at 30% opplever blødning i svangerskapet uten at det er noe farlig!:
Ja, heldigvis! Håper at dette er noe jeg kan relatere meg til. at det ikke er noe farlig, eller at det vil gå galt.
Jeg kan bare fortelle om min erfaring med SA. Når jeg mistet stod jeg opp tidlig og gikk på do, da merket jeg blod, omtrent som en menstruasjon. Dette ble ikke verre iløpet av dagen, men når natten kom begynte jeg å få rier og ekstremt vondt i rygg og mage. Dagen etter begynte jeg å blø skikkelig på kvelden, med klumper og hele pakken. Hvis du ikke kjenner så mye til smerter, så tror jeg ikke det er grunn til å bekymre seg! Uansett hvor langt du har komt, så er jeg sikker på at de smertene vil kjennes godt, og de er sterkere enn murringer!Januar2013 <3 skrev:
Krysser fingrene for deg!! Håper du slipper en så vond opplevelse! Husk at veldig mange opplever blødninger under svangerskapet uten at det er en alvorlig grunn til det! :)