blødning

Håper ikke det utvikler seg, men det gjør det nok ikke. Ring legen for å sjekke det opp, så slipper du å bekymre deg. Masse lykke til :) Krysser fingre for at alt er fintfint inni der.

Synes det virker som et godt tegn at blødningen har stoppet. Jeg har hatt masse SA'er og hver gang har det vært kraftig blødning som har vart minst en uke, det har ikke stoppet opp.
Krysser fingrene for deg! Husk at 30% opplever blødning i svangerskapet uten at det er noe farlig!

Hemmelig en stund! skrev:
Synes det virker som et godt tegn at blødningen har stoppet. Jeg har hatt masse SA'er og hver gang har det vært kraftig blødning som har vart minst en uke, det har ikke stoppet opp.
Krysser fingrene for deg! Husk at 30% opplever blødning i svangerskapet uten at det er noe farlig!:

Ja, heldigvis! Håper at dette er noe jeg kan relatere meg til. at det ikke er noe farlig, eller at det vil gå galt. 

håper det er et godt tegn! HÅPER HÅPER HÅPER!!! 
Huff, ja er glad for at det ikke er kraftige blødninger eller som varer. forhåpentligvis!men så vet jeg jo ikke hva som kan skjer fremover da..  Men har du hatt sterke smerter?... 
Jeg har litt vanskelig for å vite om det var KRAFTIG blødning i sted, siden det kom når jeg skulle på do og tisset. så alt blandet seg i do vann osv.. men det var så friskt og rødt og så ut som det var mye så var hundre prosent sikkert på at der gikk noe galt! 

hadde sterke smerter for 3 dager siden. Jeg hadde fortalt det til min søster, og plutselig fikk jeg syyyyke syke krampesmerter i magen, og der gikk noe galt, sa det også til mannen min. men ingen blødning da, og alt ble bra etter et par timer.. 
bha.. ja ja.. skummelt denne tiden!
Får vel bare ringe gyn imorgen..

Jeg kan bare fortelle om min erfaring med SA. Når jeg mistet stod jeg opp tidlig og gikk på do, da merket jeg blod, omtrent som en menstruasjon. Dette ble ikke verre iløpet av dagen, men når natten kom begynte jeg å få rier og ekstremt vondt i rygg og mage. Dagen etter begynte jeg å blø skikkelig på kvelden, med klumper og hele pakken. Hvis du ikke kjenner så mye til smerter, så tror jeg ikke det er grunn til å bekymre seg! Uansett hvor langt du har komt, så er jeg sikker på at de smertene vil kjennes godt, og de er sterkere enn murringer! 

Krysser fingrene for deg!! Håper du slipper en så vond opplevelse! Husk at veldig mange opplever blødninger under svangerskapet uten at det er en alvorlig grunn til det! :) 

Januar2013 <3 skrev:
Jeg kan bare fortelle om min erfaring med SA. Når jeg mistet stod jeg opp tidlig og gikk på do, da merket jeg blod, omtrent som en menstruasjon. Dette ble ikke verre iløpet av dagen, men når natten kom begynte jeg å få rier og ekstremt vondt i rygg og mage. Dagen etter begynte jeg å blø skikkelig på kvelden, med klumper og hele pakken. Hvis du ikke kjenner så mye til smerter, så tror jeg ikke det er grunn til å bekymre seg! Uansett hvor langt du har komt, så er jeg sikker på at de smertene vil kjennes godt, og de er sterkere enn murringer! 

Krysser fingrene for deg!! Håper du slipper en så vond opplevelse! Husk at veldig mange opplever blødninger under svangerskapet uten at det er en alvorlig grunn til det! :) 

Huff, hørest ut som min begynnelse.. Håper jeg ikke begynner og blø eller smerter om natten..:( !!! 

tusen takk for det! Ja, de sier så.. Håper det bare stemmer!! 

Back
Topp