Blødning

Metz

Flørter med forumet
I dag tidlig hadde jeg litt blod i trusa. Ikke noe hyggelig syn.. Hadde wn del blødninger i forrige svangerskap, men ikke hatt tegn til noe denne gang. Morkaka mi er forliggende og ligger litt foran fødselskanalen, så var bekymret for om det kunne være noe med det.. ringte føden, men de mente at det kunne være pga sex.. så skulle jeg bare se an om det kom mer.. har ikke gjort det, så da er nok alt som det skal :-)

Jeg har hørt at det kan være vanlig å blø om morkaka ligger nære åpningen?
Min gyn spurte om jeg hadde blødd da vi var på tidlig ul, fordi morkaka lå veldig nære. 
Men jeg har ikke blødd, den har flyttet seg opp nå. 
Men jeg vil tro det er ganske normalt =) 

godt at det ikke har kommet mere da :)

her ligger morkaka helt over mormunn, fikk beskjed på ul at om jeg oppdaget blødning skulle jeg ringe føden og forklare hvordan morkaken lå.Har hørt at det kan komme blødninger når den flytter på seg, men det var sikkert lurt av deg å ringe ;)

Det hørtes helt normalt ut, og hvertfall når du har morkaka på det stedet :)

Er stor sansynlighet for at det er morkaka som lagar litt trøbbel. Eg hadde fullstendig forliggende morkake i forrige svangerskap og mykje blødningar. Første blødning kom etter sex, og då fekk eg beskjed om å ta det med ro til blødningen stoppa. Forhåpentligvis vert det ikkje noko meir trøbbel for din del, men om du skulle blø meir, så legg deg ned og ring føden igjen for ein sjekk. Eg enda med å måtte ta det heilt med ro då eg fekk stadig nye blødningar om eg gjorde for mykje. Endte med to sykehusinnleggelsar og hasteks i veke 34-2. Dette gjeld sansynligvis ikkje deg, men vil berre oppmuntre deg til å ta det på alvor. Lukke til:)

Takk for alle svar! :-) Har ikke kommet noe mer, så skal ta det med ro og tenke på han i magen <3>

Back
Topp