blødning

• Trådstarter Trådstarter blikket
  • Opprettet Opprettet
B

blikket

Guest
noen som har opplevd å begynne å blø med en gang man blir røska/strippet???
var masse blod da jeg reiste meg opp da det var over....
hvorfor begynner man å blø? var  friskt blod., som ei mensenblødning, men har ikke blødd noe serlig etterpå.

ikke opplevd det nei, men man har vel generelt litt skjøre slimhinner når man er gravid, er jo mange som blør etter sex f.eks... Så mulig det er derfor??

nei, men jeg har bare blitt strippet en gang, og da tok ikke legen hardt i heller. Masse blod har jeg aldri hørt om. Hvorfor hørte du ikke med den som strippet deg? 

JEg tror jeg blødde litt sist gang, men ikke før litt utpå ettermiddagen/kvelden. Det er jo ganske brutale greier da, så ikke så rart om det kommer litt blod...

blikket skrev:
noen som har opplevd å begynne å blø med en gang man blir røska/strippet???
var masse blod da jeg reiste meg opp da det var over....
hvorfor begynner man å blø? var  friskt blod., som ei mensenblødning, men har ikke blødd noe serlig etterpå.

Jepp. Jordmor skulle bare sjekke modning hos meg (ikke strippe), og det blødde som en menstrasjon etterpå... Hun sa det kunne skje, og sa det ikke var farlig så lenge det ikke fortsatte i dagesvis. Men brunt blod/utflod kan man ha i flere dager etterpå. Men det skal ikke være mengder med rødt blod i flere dager.

ja men det var oppmuntrende å høre.... hadde brunt på papiret i dag så ble litt skeptisk:=)

Back
Topp