blødning

selma21

Flørter med forumet
er det noen her som har blødd eller blør? jeg har nemmelig  blødd litt.. bare ssånn lyserosa men ble jo drit redd og dro på legevakta.. der var det ingen tegn til abort siden mormunnen var tett, og fikk innvendig ul får å se at det ikke var utenfor livmoren.. det var det ikke.. men de så ikke helt hjerteslagene så fikk time førstkommende fredag..

men mange sier det er normalt å blø litt..? blødde litt på søndag, og litt i dag..:\

Jeg hadde bittelitt blod i uke 11 og 14 når jeg hadde datteren min i magen, det gikk helt fint :)
Håper det samme gjelder deg!!

ja håper det, men herregud for en ekkel følelse da du ser blod..
håper det går bra<3 satser på å få sett hjerte på ul på fredag.. da kan jeg slappe av værtfall:)

Ja det er en fæl følelse! absolutt... 

Skal krysse fingrene for deg på fredag!!

takk trenger det:) er så nervøs, men ettersom det er så lite blod så har jeg litt håp..  hadde det vært SA så hadde det vell vært endel blod? som mensen kanskje?

Jeg hadde SA i februar, og blødde som en mild mensen. Det var bittelitt rødt blod på papiret et par ganger dagene før, blandet med slim, men så kvelden når jeg var 4+2 sto jeg på kjøkkenet og ordnet noen siste ting før jeg skulle legge meg, og da startet blodet å "renne"
Det kom aldri mer enn en mild mensen men det var mye koagulert blod og slikt... 

"hele uke" jeg visste at jeg var gravis hadde jeg mye murringer og mensensmerter i magen... 
Denne gangen hadde jeg kun murringer et par dager så var det over, og ingen blødning... :) Bank i bordet

De gangene jeg har hatt sa, har jeg blødd masse, skikkelig masse, og hatt fryktelig mens vondt... Jeg begynte selv å blø litt i går, men det har stoppet nå. :) Skjønner du blir redd! Det er ikke noe morro å blø i svangerskapet, MEN det er veldig vanlig å ha blødninger, som er helt ufarlige! :)

usj ja.. satser på at det går bra.. men har det i bak hode.. håper bare på bankene hjerte:)

Back
Topp