Blødning...

kmb

Forelsket i forumet
Hei jenter. Jeg har ikke vært så aktiv her inne.. Jeg fant ut at jeg var gravid forrige helg, ved 3+6:) vi ble veldig spente og glade!! ?? Så på fredag ettermiddag begynte jeg å blø samt jeg hadde litt vonde mensmurringer nederst i magen og ryggen.. Jeg ble superlei meg og nervøs siden jeg har mistet en gang før (før jeg ble gravid med datteren min). Man rekker å planlegge veldig mye av tiden fremover når man finner ut at man er gravid og jeg følte at jeg ikke orket å gå gjennom det ennå en gang.. Jeg forstår veldig godt at om det er noe som er galt, så ordner kroppen det på egen hånd, men trist selvom..! Jeg har blødd hele helgen, men det var kun mensmurringer lørdag. Jeg blør mindre nå i dag.. Jeg har vært hos legen i dag for å ta blodprøve og skal tilbake på onsdag for blodprøve nr2 og får da vite om jeg fremdeles er gravid til torsdag!! Veldig, veldig spennende og synd at det skal ta så lang tid! Da jeg mistet sist gang, kom alt ut på en gang, så blødde minimalt! Så kan ikke sammenligne det heller.. Men det skal sies at jeg har ikke blødd enormer over helgen. Jeg prøver å kjenne tegn på hvordan kroppen føles, og jeg må innrømme at jeg er veldig usikker. Jeg er fremdeles litt øm i puppene og kjenner stikkinger i livmoren her og der. Men samtidig blir jeg usikker på om jeg føler det fordi jeg vil så gjerne være gravid?!?! Jaja, jeg ville hvertfall dele dette med dere. Håper jeg får være på oktoberforumet!! Tvi, tvi!! ??

Ikke godt å vite før man har fått tatt de blodprøvene tror jeg..
Når jeg mestet i 09 så begynte det med små blødninger, holdt på sånn en uke og plutselig fikk jeg kjempe vondt i magen og ble kvalm.. og etter noen timer sa det plask i doen og ut kom den, blødde vanlig mens etterpå... men symptomene mine hadde forsvinnet før jeg begynte å blø så mye.

Det er mange som opplever blødninger uten at det er noe farlig, så vi krysser fingrene for det og ønsker lykke til :)

Håper du blir værende her..

**tvilling85** skrev:
Ikke godt å vite før man har fått tatt de blodprøvene tror jeg..
Når jeg mestet i 09 så begynte det med små blødninger, holdt på sånn en uke og plutselig fikk jeg kjempe vondt i magen og ble kvalm.. og etter noen timer sa det plask i doen og ut kom den, blødde vanlig mens etterpå... men symptomene mine hadde forsvinnet før jeg begynte å blø så mye.

Det er mange som opplever blødninger uten at det er noe farlig, så vi krysser fingrene for det og ønsker lykke til :)

Håper du blir værende her..

Takk?? på en måte er det veldig godt å ha datteren min. Hun har vært syk hele helgen og hun holder meg opptatt sånn at jeg ikke kan fokusere på det som skjer. Som du sier, jeg får uansett ikke vite før jeg får svaret på hcg-nivået.

Kan ikke noe annet enn å krysse og håpe veldig for at du forblir her hos oss! emoticon

Krysser fingrene for at det går bra <3

Så kjedelig... 

Jeg vet ikke hva som skjer med deg, men kan si hva som skjedde her i hvertfall. Jeg var ca like langt på vei som deg, og begynte å spotte litt, ikke mye men friskt blod på papiret. Jeg hadde som smått begynt å få svangerskaps symptomer, litt kvalme og murringer i magen. Ingenting utenom det vanlige. Visste om graviditeten ca en uke når blødningen startet. Det var som en medium/mild mensen, med milde mensensmerter, men forholdsvis mye klumper... 
Så ble testene svakere, og på ultralyd en stund senere, ble mellom 2 og 3 uker, kunne legen se en tom livmor og at jeg allerede hadde hatt ny eggløsning.
Så dett var dett for den graviditeten! 

Håper du har mer hell ;)

krysser alt som kan krysses for at spiren holder seg der den er <3

Huff da,dette var kjedlig lesing
Krysser alt jeg har for at det går bra,og at den lille klorer seg fast<3

Har det likt som deg. Krysser fingre for oss begge. Jeg har flere episoder med blødninger, men vet at det kan gå bra. Det har jeg et fantastisk eksempel på her hjemme <3

Back
Topp