Hei jenter.
Jeg har ikke vært så aktiv her inne..
Jeg fant ut at jeg var gravid forrige helg, ved 3+6:) vi ble veldig spente og glade!! ??
Så på fredag ettermiddag begynte jeg å blø samt jeg hadde litt vonde mensmurringer nederst i magen og ryggen.. Jeg ble superlei meg og nervøs siden jeg har mistet en gang før (før jeg ble gravid med datteren min). Man rekker å planlegge veldig mye av tiden fremover når man finner ut at man er gravid og jeg følte at jeg ikke orket å gå gjennom det ennå en gang.. Jeg forstår veldig godt at om det er noe som er galt, så ordner kroppen det på egen hånd, men trist selvom..!
Jeg har blødd hele helgen, men det var kun mensmurringer lørdag. Jeg blør mindre nå i dag.. Jeg har vært hos legen i dag for å ta blodprøve og skal tilbake på onsdag for blodprøve nr2 og får da vite om jeg fremdeles er gravid til torsdag!! Veldig, veldig spennende og synd at det skal ta så lang tid! Da jeg mistet sist gang, kom alt ut på en gang, så blødde minimalt! Så kan ikke sammenligne det heller.. Men det skal sies at jeg har ikke blødd enormer over helgen.
Jeg prøver å kjenne tegn på hvordan kroppen føles, og jeg må innrømme at jeg er veldig usikker. Jeg er fremdeles litt øm i puppene og kjenner stikkinger i livmoren her og der. Men samtidig blir jeg usikker på om jeg føler det fordi jeg vil så gjerne være gravid?!?! Jaja, jeg ville hvertfall dele dette med dere. Håper jeg får være på oktoberforumet!!
Tvi, tvi!! ??