Hei. Jeg er 10 uker på vei å fikk en blødning på tirsdag kveld, siden det var såpass sent på kvelden ringte jeg ikke legen før morgenen etter. Fikk time hos vikaren til min fastlege og merket at jeg roet meg litt mer får nå skulle jeg få sjekket om lillingen hadde det bra. Konsultasjonen varte i ca 5 min, der fikk jeg beskjed om at abort skjedde og det var ingenting man kunne gjøre med det dessverre. Greit det sa jeg men jeg trodde ikke det var en abort jeg hadde hatt, siden blødningen opphørte like fort som den kom. For blør man liksom ikke en god del mer, lenger og har smerter vist det er en abort? Fikk da til svar at de hadde mange gravide innom med blødning og hadde da vel ikke kapasitet nok til å sende alle og en vær til en gynekolog!! Så sa han at det eneste jeg kunne gjøre var å vente til neste legetime(som er den 15 august) da kunne det kanskje bli gjort en ultralyd undersøkelse. Ikke om legen ville hjelpe meg! Jeg følte at jeg nærmest ble hysjet ut av kontoret hans! Så her sitter jeg altså å er like bekymret, skal prøve å ringe jordmor i stede i dag i håp om at de tar det litt mer alvorlig enn legen gjorde. Er det noen andre som har opplevd en sånn behandling?