blødning

Lulu

Flørter med forumet
Når eg var på jobb idag hadde eg en pitteliten blødning på dopapiret. Ca 3 dråper rosa blod. Ringte ikke til legen og fortsatte som før.
Men no tenke eg litt på at eg kanskje burde ringt legen? Eg var hos jordmor igår, og hørte hjertelyden... Har litt lyst på en ul for å se at alt er bra...!

Skjønner godt du er litt bekymret. Litt blod trenger jo ikke å bety noe, men jeg ville kanskje ringt lege eller jm. Det er greit å få bekreftet at alt er bra.  Krysser fingrene for det.

Huff ja, skjønner at du blir bekymret. Det er aldri noe godt å se blod under graviditet, men det er jo mest sannsynlig ingen ting i veien med lille spiren...  Hvis du ikke klarer å slappe av, ville jeg nok ha ringt legen jeg også, for det er forferdelig vondt å gå med slike vonde følelser og bekymringer. Det har ingen av dere godt av! Krysser fingrene for dere

Vært på UL idag og alt stod bra til med den lille!!! Så det var deilig. Årsaken til blødning kunne bare være at jeg går på blodfortynnende og lettere blør enn andre.

Back
Topp